kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

خواندنی از ورزش ایران


 
  *رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی اواخر مردادماه در دو بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد. با اینکه ماههاست نه تنها در دوومیدانی بلکه در سایر رشته‌ها هم خبری از برگزاری مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا نیست، فدراسیون دوومیدانی تصمیم گرفته مسابقات جایزه بزرگ این رشته را با حضور 44 ورزشکار مرد و 39 ورزشکار زن در روزهای 30 و 31 مرداد ماه جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار کند. در لیست ورزشکاران مدعو نام تمامی دوومیدانی کاران مطرح ایران از جمله حسن تفتیان و احسان حدادی در بخش مردان و فرزانه فصیحی و سپیده توکلی در بخش زنان دیده می‌شود. باید دید این رقابت‌ها که بعد از ماهها تعطیلی برگزار می‌شود، چه کیفیتی خواهد داشت و آیا همه ورزشکاران در آن حاضر می‌شوند یا خیر.
*جواد فروغی که سهمیه المپیک توکیو را در ماده تپانچه بادی کسب کرده است به ویروس کرونا مبتلا شده است. شغل این ملی‌پوش پرستاری است و خودش احتمال می‌دهد که ممکن است در بیمارستان مبتلا به کرونا شده باشد.جواد فروغی در این باره گفت: احتمال می‌دهم که در محیط بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شده باشم و از اینکه به هموطنانم در لباس پرستاری خدمت کردم بسیار خرسندم. سه شنبه شب بود که با انجام سیتی اسکن متوجه شدم به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده ام و باید تا دو هفته در قرنطینه باشم. حال عمومی ام خوب است ولی باید استراحت کنم.
*نیما عالمیان لژیونر تنیس روی میز پس از ماه‌ها حضور در ایران باید به فرانسه برگردد.عالمیان از اواخر سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا به ایران بازگشت، در خانه تمرین می‌کند اما باشگاه او اعلام کرده باید به فرانسه بیاید و نیما نیز در صدد بازگشت به فرانسه است تا در تمرینات تیمش شرکت کند.عالمیان از آنجا که ویزای کار دو ساله دارد مشکلی بابت اخذ ویزا ندارد و تنها به دنبال گرفتن بلیت بود و احتمالا بیستم مرداد هم عازم فرانسه می‌شود.او در فصل جدید لیگ تنیس روی میز فرانسه در تیم تین لا رومانه بازی خواهد کرد و این تیم در تلا ش است تا به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.