kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* توصیه‌های پدرانه رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان روشنی‌بخش و امیدآفرین بود. امیدواریم همه مسئولان نظام از بالا تا پایین این توصیه‌ها و رهنمودها را به کار ببندند. در این صورت بدون تردید بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.
2878---0914
* دستاورد اعجاب‌انگیز پرتاب موشک بالستیک بدون سکوی پرتاب و از عمق زمین توسط پاسداران جان برکف را به ملت عزیز و قهرمان کشورمان به‌ویژه فرمانده کل قوا و نایب امام زمان(عج) تبریک می‌گوییم.
3107---0902 و 2842---0910
* تحقیر ایرانیان با ادعای این که فقط در پخت آبگوشت بزباش قدرت رقابت با دنیا دارند یکی از مصادیق عینی جریان «تحریف» برای ایجاد ناامیدی در داخل کشور است که اگر شکست بخورد تحریم آمریکا هم شکست خواهد خورد.
3107---0902
* مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خود را دلسوز مردم نشان داده و گفته چین و روسیه سروته یک کرباسند چرا ایشان و همفکران او همین اعتقاد را به غرب و کشورهای غربی ندارند و کرباس آمریکا را رها نمی‌کنند؟
6043---0916
* فائزه هاشمی مجدداً اظهار فضل کرده و گفته آمریکا مهد دموکراسی و حقوق بشر است. آن هم در زمانی که همه دنیا شاهد برخورد بسیار خشن و وحشیانه پلیس آمریکاست.
حقوق بشر مورد نظر این خانم عاشق دیده شدن را باید در آن سیاه‌پوست بیچاره که پلیس آنقدر زانویش را بر گردن او فشار داد تا جان داد! دید. البته از قدیم گفته‌اند کسی که زیاد حرف می‌زند از روی عقل صحبت نمی‌کند.
2907---0912
* شیطان بزرگ با کمک رژیم جعلی و حکام آل‌سعود غرب آسیا را چند سالی است که به آتش کشیده است ولی فکر نمی‌کرد که روزی این شرارت خرمن خودش را به آتش بکشد. ان‌شاءالله گسترش این آتش به زودی دامن رژیم جعلی صهیونیستی و آل‌سعود را هم بگیرد.
8688---0938
* حاصل یک سال تلاش شبانه‌روزی کشاورز می‌شود گندم کیلویی 2700 تومان در حالی که نیازهای خود مثل سم و کود و... را با دلار 23 هزار تومانی تهیه می‌کند! این تصمیم و مدیریت کدام کارشناس دلسوز ملت و کشور است؟ ‌دل کشاورزان چگونه به ادامه کار و رنج و مشقت کاشت و برداشت امیدوار باشد؟ از نمایندگان انقلابی درخواست می‌شود مشکل کشاورزان زحمتکش را درک کنند و به رفع مشکلات آنان که کشور را در برابر بیگانگان بیمه می‌کنند اهتمام ورزند.
1298---0991
* دولت که مدعی تامین داروهای مورد نیاز است چرا با صداقت با مردم سخن نمی‌گوید؟ بسته 100 تایی قرص «پلاویکس» را 200 هزار تومان می‌خریدم در تاریخ 99/5/9 به 520 هزار تومان خریدم! درد بیماری از یک طرف گرانی و کمبود دارو از سوی دیگر و عدم صداقت برخی مسئولین هم از سوی دیگر بلای جان ما شده است.
2830---0905
* مدتی است که داروی تک‌نسخه‌ای «کرون 25000» در هیچ داروخانه‌ای پیدا نمی‌شود و جان هزاران بیمار «سی‌-اف» به مخاطره افتاده است. از مسئولین وزارت بهداشت درخواست می‌شود مشکل داروی این بیماران را که واقعا حیاتی است حل نمایند.
دکتر محقق
* چرا برخی‌ها می‌گویند وعده‌های رئیس‌جمهور در سال 92 تحقق نیافته است؟ ایشان یکی از وعده‌هایشان این بود که کاری خواهند کرد که مردم به یارانه توجهی نکنند! و با این تورم و گرانی که رقم زدند ارزش مبلغ یارانه‌ها در حد پول جیبی بچه‌های مدرسه ابتدایی شده است.
8582---0903
* به آقای احمدی‌نژاد نصیحت می‌کنم هرکس با نظام زاویه پیدا کند و از قطار انقلاب پیاده شود منزوی خواهد شد.
2977---0933
* مدتی است که سلبریتی‌ها به حرفه اصلی خود یعنی تبلیغ آبمیوه و سرو چای و... در صدا و سیما برگشته‌اند! وقتی حرفه اصلی اینها این نوع تبلیغ است چرا پای خود را به عرصه‌هایی می‌گذارند که هم بر ملت گران تمام شود و هم بر خودشان. شایسته نیست کسی که فهم پزشکی یا سیاسی و یا فهم فقهی ندارد در آن امور دخالت کند!
8688---0938
* مطابق آمار اعلام‌شده هر 86 ثانیه یک جنین در کشور سقط می‌شود. درست پنج برابر کشته‌های کرونا بچه‌های سقط‌شده داریم! چرا صدای هیچ کس درنمی‌آید؟
9149---0910
* در انتهای بلوار انرژی اتمی رجایی‌شهر کرج دو روستای محمودآباد و سیاه‌کلان واقع شده که اخیراً تعدادی سرمایه‌دار اقدام به ساخت برج در این منطقه کرده‌اند و بدتر اینکه اداره راه و شهرسازی دستگاه کوه‌تراش بزرگ کار گذاشته و کوه را می‌تراشند. با یکی از مسئولین اداره راه و شهرسازی تماس گرفته و معترض شدم، در کمال تعجب از کوه‌تراش دفاع و بنده را تهدید کرد.
واعظی
* چرا شهرداری در کوچه‌های تنگ و باریک مجوز ساخت واحدهای 8 تا 16 طبقه بدون یک وجب عقب‌نشینی و تصرف پیاده‌روها و قطع درختان را صادر می‌کند؟! با این روش غلط متأسفانه در واگذاری‌های آب و برق نیز خریداران این واحدها با مشکل مواجه می‌شوند و کسی هم پاسخگو نیست.
نظرآباد هشتگرد- ساوجبلاغ
* 15 سال است برقکار هستم. در این دولت بیشتر روزهای هفته بیکارم. مشکل ویروس کرونا نیز اضافه شده در اداره زندگی واقعاً مانده‌ام. از طرفی سه فرزند دارم و نمی‌دانم چه باید بکنم؟
9149---0910
* بیشتر نانوایی‌ها اصول پخت را رعایت نمی‌کنند در نتیجه نانی که دست مردم می‌رسد یا خمیر یا خشک و سوخته است. مسئولین اتحادیه نانوایان و شورای آرد و نان برای چه مسئولیت گرفته‌اند؟
6263---0938
* برنج‌کاران در شالیزارهای شمال و نقاط حاصلخیز دیگر کشورمان با زحمت زیاد بهترین برنج مرغوب ایرانی را که شهرت جهانی دارد تولید می‌کنند آن وقت عده‌ای سودجوی بعضاً وابسته به بیگانگان،‌کشتی کشتی برنج‌های خارجی بسیار بی‌کیفیت راهی بازار کشورمان می‌نمایند و با ترفند هر کارت ملی یک کیسه 10 کیلویی و به قیمت 70 هزار تومان به خورد مصرف‌کننده ناتوان و کم‌درآمد می‌دهند!
محمود بلیغیان- اصفهان
* به رغم حجم فراوان خودرو در خیابان‌ها و کوچه‌ها، هنوز هم شاهد ساخت و سازهای غیرقانونی آپارتمان و هتل به ویژه در شهرهای بزرگ و زیارتی و در کوچه‌های بسیار کم‌عرض و خیابان‌های غیراستاندارد هستیم. گویا برخی شهرداری‌ها فقط پول را مد نظر قرار می‌دهند نه وضعیت شهرسازی را.
8495---0911
* اهالی استان‌های مرزی به ویژه ایلام و کردستان و کرمانشاه در دهه اول انقلاب و درگیری‌ها و جنگ تحمیلی بیشترین فشار را متحمل شدند. در میان این اقوام مردم کردستان قهرمان که با جان و مال خود از کشور و نیروهای مسلح اعم از بسیجی، ارتشی و سپاهی حمایت کردند شایسته تقدیرند و نباید هرگز فراموش شوند.
3107---0902 و 7250---0919
* مسئولینی که به مردم توصیه می‌کنند از ماسک استفاده بکنند باید توجه به این نکته داشته باشند که بعضی از مردم توان خریدن ماسک به قیمت 2500 تومان برای خود و اعضای خانواده را ندارند.
1648---0915