kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
توییتر:

پیام‌های رهبر ایران درباره اسرائیل نقض قوانین توییتر نیست

مسئولان توییتر در واکنش به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل و در پاسخ به پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کردند این پیام‌ها مغایر با قوانین حاکم بر این شبکه اجتماعی نیستند.




اسپوتنیک در گزارشی نوشت: یکی از مقامات شبکه اجتماعی توییتر در پیامی در پاسخ به اعتراضات مطرح شده از سوی اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی توضیح داد توییت‌هایی با موضوع نابودی اسرائیل که آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب ایران، در این شبکه منتشر می‌کنند متناقض با قوانین حاکم بر این شبکه اجتماعی نیستند.
یلوا پترسون، یکی از مقامات مسئول سیاست منطقه‌ای توییتر توضیح داد توییت‌هایی که در صفحه رهبر ایران با مضمون نابودی اسرائیل منتشر می‌شوند نقض قوانین محسوب نمی‌شوند.
پترسون در پاسخ به سؤال «آرسن اوستروفسکی» یک فعال حامی صهیونیست‌ها در کنست از طریق ویدئو کنفرانس به کمیته امور مهاجرت، جذب و یهودیان پراکنده در جهان کنست گفت: در برابر رهبران جهان رویکرد ما آن است که «تعامل مستقیم با شخصیت‌های عمومی و دولتی یا اظهارنظر در زمینه مسائل سیاسی روز یا سیاست‌های خارجی در مورد موضوعات نظامی-اقتصادی، عموما نقض قوانین ما نیست».
وی درباره توییت مقام معظم رهبری که در اواخر ماه مه منتشر شد نیز توضیح داد که «اگر یکی از رهبران به حفظ پیام خود علاقمند باشد، هرچند این پیام در تناقض با قوانین ما باشد به ایشان اجازه می‌دهیم به فعالیت خود ادامه دهند، اما برای پیام ایشان یک اخطار قرار می‌دهیم و به کاربران اجازه می‌دهیم در صورت تمایل این پیام‌ها را ببینند».
به گزارش باشگاه خبرنگاران، اسپوتنیک در ادامه نوشت تمایل نداشتن توییتر برای نامگذاری پیام‌های رهبر عالی ایران به عنوان نقض کننده قوانین این شبکه اجتماعی به مذاق صهیونیست‌ها خوش نیامده و صدای انتقاد بسیاری از آن‌ها را درآورده است. برخی مقامات رژیم صهیونیستی با این استدلال که توییت‌های رهبر معظم انقلاب مغایر قوانین این شبکه اجتماعی هستند خواستار حذف آن‌ها شده‌اند.
پیشتر این شبکه اجتماعی یکی از پیام‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را که در جریان ناآرامی‌های این کشور منتشر شده بود مغایر قوانین تشخیص داد و یک پوشش هشدار بر روی آن منتشر کرد.