kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

ریزش آوار جان کارگر جوان را در اصفهان گرفت

ریزش آوار در خیابان میرزاطاهر اصفهان دیروز (جمعه) موجب فوت یک کارگر ۳۵ ساله شد.



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه دیروز توسط شهروندان خیابان میرزاطاهر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد. فرهاد کاوه آهنگران‌، افزود: تیم امداد و نجات آتش‌نشانی شامل ۱۰ نیروی عملیاتی همراه با تجهیزات تخصصی و افسر شیفت به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه کارگر جوان در زیر آوار مدفون شده بود ادامه داد: برخلاف تلاش سریع آتش‌نشانان و انجام احیای قلبی- ریوی روی این کارگر وی جان خود را از دست داده بود.
وی همچنین درباره حادثه آتش‌سوزی که روز چهارشنبه در منزلی در خیابان شیخ صدوق جنوبی که در حال بازسازی بود اضافه کرد: این آتش خاموش شد و از سرایت به سایر منازل جلوگیری شد.
وی اظهارکرد: حادثه خسارت جانی نداشت و علت آن در دست بررسی است. کاوه آهنگران اظهار داشت: انفجار گاز LPG در منزلی مسکونی در اصفهان موجب مصدومیت چهار عضو یک خانواده از جمله ۲ کودک ۴ و ۵ ساله شد.
وی خاطرنشان کرد: این انفجار در اثر سوخت‌گیری غیرمجاز از طریق سیلندر گاز رخ داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره ۱۶ و ۲۱ آتش‌نشانی برای این حادثه اعزام شدند بیان کرد: شارژ و سوخت‌گیری گاز خودرو در مکان‌های مسکونی و غیرمجاز ممنوع است و باعث خسارات جانی و مالی جبران‌ناپذیری خواهد شد.