kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

اعتراضات علیه نتانیاهو و اوضاع بد اقتصادی دو ماهه شد

اعتراضات صهیونیست‌های ساکن فلسطین اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، علی‌رغم گذشت دو ماه از آغاز آن، همچنان ادامه دارد و هر روز نیز از لحاظ شدت و حدت، ابعاد جدیدی می‌گیرد، به طوری که معترضان، نتانیاهو و خانواده اش را تهدید به قتل و ترور می‌کنند.



بر اساس گزارش‌ها از فلسطین اشغالی، حدود ۱۰۰۰ صهیونیست شب جمعه مقابل مقر اقامت نتانیاهو در تل‌آویو تظاهرات کرده و خواستار استعفای او شدند. دیروز نیز این تظاهرات ادامه یافت. صهیونیست‌ها علاو بر کرونا، و فساد حاکم، با ضیق معیشتی نیز دست و پنجه نرم می‌کنند.
به گزارش ایسنا، تظاهرکنندگان در شعارهای خود، نخست‌وزیر را به فساد و سوءمدیریت بحران کرونا متهم کردند.
دیروز نیز علیه نتانیاهو و در مقابل منزل «امیر اوحانا»، وزیر امنیت داخلی در تل‌آویو تظاهرات برگزار شد. پلیس این تظاهرات را سرکوب کرد.
افزایش تهدیدات علیه نتانیاهو‌، باعث شده است که همسرش(ساره نتانیاهو) خواستار توقف فراخوان‌ها برای ترور نتانیاهو و پسرش شود.
به گزارش ایسنا، ساره نتانیاهو طی یک نوار ویدیویی، اظهار داشت: خبرهای گمراه‌کننده‌ای درباره همسر و فرزندانم منتشر شده‌اند و به تازگی نیز برای آزار رساندن به پسر کوچکترم‌، اقدامات جدی صورت گرفته است.
پیش از این و در میانه دهه 1990، یک صهیونیست به نام «ایگال امیر»، «اسحاق رابین» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی را ترور کرده است.