kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج ۳۱ مصدوم و ۲ فوتی بر جا گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج با ۳۱ مصدوم و دو فوتی خبر داد.



دکتر مهرداد بابایی در گفت‌وگو با مهر،  اظهار کرد: در این حادثه، یک فقره تصادف زنجیره‌ای میان یک تریلر، یک اتوبوس و سه دستگاه خودرو سواری بامداد دیروز (جمعه) در لاین شمالی اتوبان در نزدیکی پل نظرآباد به وقوع پیوست.
وی با اشاره به اینکه در این سانحه اتوبوس مسافربری واژگون شد، افزود:  بنابر اعلام راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این اتوبوس با ۴۰ سرنشین از تهران به مقصد میانه در حرکت بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: به دنبال اعلام این حادثه، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و شش دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در حادثه فوق در مجموع ۳۱ مصدوم بالغ بر ۲۰ آقا و ۱۱ خانم از خدمات اورژانس البرز بهره‌مند شدند و در این میان ۱۷ نفر از این مصدومین به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند.
دکتر بابایی گفت: هشت نفر از مصدومین این حادثه به بیمارستان امام حسن(ع) شهرستان نظرآباد و پنج نفر نیز به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) شهر هشتگرد منتقل شدند.
وی تاکید کرد: سه مصدوم به بیمارستان ولیعصر آبیک و یک مصدوم به دی‌کلینیک هشتگرد منتقل شده‌اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز عنوان کرد: ۱۴ نفر از مصدومین در محل وقوع حادثه از خدمات درمان سرپایی تکنسین‌های اورژانس استان برخوردار شدند.
وی گفت: متأسفانه این حادثه دو نفر فوتی آقا داشت که یک نفر از آنها در محل سانحه در دم جان باخت و نفر دوم نیز به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان امام حسن(ع)  جان خود را از دست داد.
دکتر بابایی بیان کرد: خوشبختانه حال مصدومین حادثه رو به بهبودی می‌باشد.