kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
فرمانده سپاه کرمان:

1960 رأس دام در پویش «نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها» در استان کرمان قربانی شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که یک هزار و ۹۶۰ راس گوسفند در پویش «نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها» در استان کرمان جمع‌آوری و قربانی شد، گفت: گوشت این قربانی‌ها تقدیم مردم نیازمند خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی در حاشیه آیین نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم در شهربابک اظهار داشت:
همچنین هزار و 400 قربانی به صورت مردمی ثبت‌نام کردند که در راستای این پویش در منازل قربانی را انجام داده و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه از امروز حرکت و رزمایش مؤمنانه مواسات در مرحله دوم با دستور مقام معظم رهبری است گفت: مرحله اول این رزمایش مومنانه در نیمه ماه شعبان برگزار شد.
وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش نیز در دهه آخر ماه صفر و در روز شهادت امام رضا(ع) انجام می‌شود تصریح کرد: در دیداری که با خانواده حاج قاسم داشتم همسر و فرزندان و اخوی حاج قاسم سلیمانی از مردم استان کرمان تشکر کردند و از من خواستند سلام به تمام مردم شریف کرمان برسانم.
سردار معروفی با اشاره به اینکه تمام توان خود را مانند مرحله اول رزمایش برای کمک به نیازمندان خواهیم گذاشت گفت: باید با تمام قوا و توان به میدان بیاییم و با یک توان گسترده خوب در این رزمایش مشارکت کنیم.
وی با بیان اینکه طبق آمار دقیق 39 هزار نفر در استان کرمان که جزو رده‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی نیستند به شدت دچار مشکل معیشتی شده و نیاز به کمک دارند گفت: این امتحان مردم نیست امتحان ما هم هست و باید همراهی و کمک کنیم تا دل مردم در عید سعید قربان شاد شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: نواحی بسیج 4 هزار و 500 کارت هدیه 300 هزار تومانی نیز برای کمک به نیازمندان آماده کرده‌اند که در ایام دهه امامت توزیع می‌شود.
وی افزود: در شهربابک با پویش بسیار خوب در مصلی شهربابک حدود 10 قربانی گوسفند و یک قربانی شتر با مرکزیت شهر بابک در مصلی در حال انجام هست که از این حرکت بسیار خداپسندانه مردم مومن شهربابک تقدیر و تشکر  می‌کنم چرا که مرکزیت این کار خیر در استان از شهرستان شهربابک آغاز شد.