kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

6 نفر در حادثه تیراندازی نهاوند مجروح شدند

بخشدار گیان شهرستان نهاوند از مجروح شدن شش نفر در یک نزاع دسته‌جمعی با استفاده از سلاح «وینچستر ساچمه‌زنی» خبر داد و گفت: مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.


همدان- خبرنگار کیهان:

هاشم جهانگیری‌، گفت: دو طایفه در یک روستا از مدت‌ها پیش اختلاف‌هایی در زمینه دام و مرتع داشتند و همین موضوع زمینه را برای بروز اختلاف‌ها و نزاع دسته‌جمعی فراهم کرد و در نهایت چندین نفر در این حادثه مجروح شدند.
وی با بیان اینکه در روز درگیری، راننده وسیله نقلیه از مالک گوسفندان می‌خواهد احشام را به حاشیه جاده هدایت و مسیر را برای تردد خودرو باز کند افزود: تعلل چوپان در باز کردن مسیر منجر به درگیری و ضرب و شتم بین راننده خودرو و چوپان شد و در این زمان راننده اقدام به ضرب و شتم مالک گوسفندان می‌کند.
بخشدار گیان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه پس از این درگیری، فرد مضروب موضوع را به فرزندانش منتقل می‌کند یادآور شد: در همین هنگام زمینه برای درگیری فراهم و یکی از فرزندان مضروب با استفاده از سلاح «وینچستر ساچمه‌زنی» وارد این درگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در جریان این نزاع دسته جمعی شش نفرمجروح شدند که پنج نفر در بیمارستان نهاوند و یک نفر هم به بیمارستان همدان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی همه مجروحان رو به بهبود گزارش شده است، همچنین ۱۱ تن از طرفین درگیر بازداشت شدند.