kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۳۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
مردم انقلابی بهبهان در تظاهرات پرشور خود اعلام کردند:

گِله‌مَندیم اما پای انقلاب ایستاده‌ایم

مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان بهبهان در خوزستان شامگاه شنبه با تجمع در مرکز این‌ شهر نسبت به اقدامات آشوبگران اعتراض خود را اعلام کردند.



به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردمی بهبهان شامگاه شنبه با در دست داشتن عکس شهدای این شهرستان و کاغذ نوشته‌هایی از قبیل
«گِله مَندیم اما پای انقلاب ایستاده‌ایم»،
«من بهبهانی‌ام»، « فقرا را له نکنید»، «اسلام آمریکایی،مرفهین بی‌درد، نمی‌خوایم، نمی‌خوایم» در میدان بانک ملی این شهر گرد هم آمدند و  حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.
تجمع‌کنندگان با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواستار توجه  بیشتر مسئولان نسبت به وضع معیشتی مردم شدند و از آن‌ها  خواستند مشکلات  اقتصادی مردم  را دریابند. زنان و مردان شرکت‌کننده در این تجمع اعتراض خود را با صدای رسا نسبت به افرادی که در لباس مطالبه‌گران به تخریب اموال عمومی می‌پردازند و موجب ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می‌شوند فریاد زدند و اعلام کردند ما با وجود همه مشکلات پای انقلاب هستیم.
این تجمع قانونی که از حوالی ساعت۲۱ شنبه شب  آغاز شد پس از گذشت چند ساعت پایان یافت.
پیش از این نیز فرمانده انتظامی بهبهان گفته بود که در پی یک فراخوان تعداد کمی از مردم بهبهان برای اعتراض به وضعیت اقتصادی در ساعت ۲۱ پنجشنبه در میدان بانک ملی این شهرستان تجمع کردند و در حال حاضر آرامش در تمام شهرستان بهبهان حاکم است و هیچ‌گونه مشکل یا بی‌نظمی در این شهرستان وجود ندارد.
بسیاری از شبکه‌های مخالف نظام طی روزهای گذشته با نشر خبرهای غیررسمی در فضای مجازی و دعوت از مردم برای آشوب سعی در آشفته نشان دادن این شهرستان و تخریب اموال عمومی داشتند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آحاد مردم بهبهان در حمایت از مطالبات معیشتی و نظم و امنیت شهرشان در چهار راه بانک ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجمع کردند.
مردم در این تجمع علیه مفسدان اقتصادی شعار داده و خواستار مبارزه با فساد و چاره‌اندیشی برای گرانی و وضعیت اقتصادی شدند.
رسانه‌هایی مثل BBC تلاش داشتند این تجمع را بزرگنمایی کنند که این موضوع با عدم استقبال مردم مواجه شد.
پس از این تجمع فرماندهی انتظامی بهبهان در شرق استان خوزستان روز جمعه ۲۷ تیرماه با انتشار اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست با هوشیاری از هرگونه تجمعی که می‌تواند مستمسکی برای حرکت ضد انقلاب شود، خودداری کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.