kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۳۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* آمریکایی‌ها نتوانستند آتش‌سوزی ناو خود را در ساحل خود مهار کنند و ابزار پیشرفته‌ای هم در اختیار نداشتند. روز به روز به جهانیان ثابت می‌شود که شیطان بزرگ یک قدرت پوشالی بیش نیست و با آنچه که در هالیوود از خود نشان می‌دهند از زمین تا آسمان فرق دارد. تروریست‌های سنتکام هم اگر دست از پا خطا کنند این اتفاق در خلیج فارس هم برای آنان خواهد افتاد.
8688---0938
* رابطه راهبردی و جامع ایران و چین چقدر اثر گذار و به نفع ایران تمام خواهد شد که همه افراد ضدانقلاب و وطن‌فروشان خارج کشور را به ژست انقلابی و ایران‌پرستی دوآتشه وا داشته است؟ البته دلسوزی‌های نمایشی آنان برای کشور به قیافه و گروه خونی آنان نمی‌خورد.
3107---0902
* از اعضای شورای محترم نگهبان به ویژه حضرت آیت‌الله جنتی تشکر می‌کنم. 26 تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان که به حق و راستی نگهبان جمهوریت و اسلامیت نظام است به دوستداران انقلاب اسلامی و ملت ایران تبریک می‌گویم.
8495---0911
* مدیر مسئول روزنامه شرق که حتی خودش به بزک کردن برجام اعتراف کرده، گفته است به فکر جن هم نمی‌رسید که آمریکا از برجام خارج شود! باید گفت؛ آن روزی که افراد با بصیرت دلواپس این قرارداد ننگین بودند و با گریه و التماس گفتند این ننگ‌نامه را امضا نکنید چرا توجهی نشد؟!
7899---0919
* با تمام وجود از اقدامات انقلابی رئیس محترم قوه قضائیه و روزنامه انقلابی کیهان در مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر و تشکر می‌کنم.
5143---0990
* تیتر سؤالی کیهان امروز سه‌شنبه 99/4/24 در خصوص برجام و متن جواب آن تمام دروغ‌های کاسبان برجام را برای مردم آشکار کرده است. اگر قدری انصاف در وجود این جماعت بود باید بابت خسارت‌های سنگینی در این چند سال به کشور و ملت تحمیل کرده‌اند عذرخواهی می‌کردند و درصدد جبران برمی‌آمدند.
0049---0911
* آقای جهانگیری! یادتان هست که گفتید نامه‌ای به حضرت آقا نوشتید مبنی بر اینکه کارگروه اقتصادی دولت سابق کارآیی ندارد و باید استعفا کند؟ نظرتان در شرایط فعلی چیست که در دولت شما ارزش پول ملی 6 برابر کاهش یافته است؟!
سید طباطبایی
* هنوز عده‌ای با این همه خباثت شیطان بزرگ و بدعهدی اروپایی‌های رفیق‌دزد، اظهار می‌دارند نباید بهانه به دست آنها دهیم! یعنی هر چه گفتند و خواستند بگوئیم چشم؟ از این رویه چه نتیجه‌ای گرفتیم که ول کن آن نیستیم؟
فرهنگی بازنشسته- کردستان
* با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تداوم فعالیت قوه مجریه تا روز آخر مسئولیت، لازم است سران قوا تدبیری برای جلوگیری از گرانی‌های افسار گسیخته، معیشت مردم و تلاش برای فائق آمدن بر ویروس منحوس بنمایند.
0811---0914
* این گرانی‌های افسار گسیخته مردم را دچار فرسایش کرده و فریاد علما و بزرگان بلند شده است. چرا دولتمردان بی‌توجهی می‌کنند؟
1757---0935
* با توجه به اینکه کشور ما با روند فعلی در سی سال آینده با بحران پیری مواجه خواهد شد و راه جلوگیری از این بحران، ترویج ازدواج آسان و فرهنگ قناعت زوجین در اول زندگی و دوری خانواده‌ها از تجملات و ریخت‌وپاش‌ها است. البته بی‌تدبیری برخی مسئولین امید بسیاری از جوانان برای خانه‌دار شدن را به یأس تبدیل کرده است، لذا لازم است دستگاه قضایی با امثال آخوندی به خاطر ترک فعل‌های فاجعه‌آفرین او به شدت برخورد نماید.
8688---0938
* اگر یک روزی قرار باشد آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به بخاطر بی‌توجهی به ساخت مسکن و لجبازی در این مسئله محاکمه شود و به مجازات برسد جماعت اصلاح‌طلب به دلیل حمایت چشم‌وگوش بسته از چنین فردی باید بیشتر چوب بخورند.
9705---0912
* همان‌گونه که مفسدان اقتصادی به مردم معرفی می‌شوند همکاران داخلی زم هم معرفی شوند. به رئیس دستگاه قضا و اطلاعات سپاه خدا قوت عرض می‌کنم.
وحیدی
* یادداشت آقای زارعی در کیهان با عنوان یمن در آستانه پیروزی بزرگ فوق‌العاده جالب بود. در ضمن همیشه خودم را سرزنش می‌کنم که چرا آنچنان که باید به کمک این ملت مظلوم و مسلمان نشتافته‌‌ام و دین خودم را به تمام و کمال اداء نکردم.
0049---0911
* مدعیان حقوق بشر در برابر قحطی و گرسنگی 66 درصد مردم مظلوم یمن و حملات پی‌درپی مزدوران آل‌سعود خبیث چرا کور و کرند و واکنشی نشان نمی‌دهند؟! کشورهای اسلامی باید در برابر ددمنشی‌های غرب و آل‌سعود خبیث به یاری ملت مظلوم یمن بشتابند.
7250---0919
* فروش ارز نیمایی به نصف قیمت اشتباه است. بدتر از آن مهلت سه ماهه به صادرکننده برای برگرداندن ارز به کشور است.
0312---0939
* هنوز بسیاری از هموطنان عزیزمان که وضعیت مالی خوبی هم ندارند از دریافت سهام عدالت محرومند در حالی که بسیاری از افراد متمول و بی‌نیاز از این سهام برخوردارند. و هر روز هم رسانه‌ها از ترقی نرخ سهام عدالت و قیمت رو به افزایش آن صحبت می‌کنند. لازم است مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیری بیندیشند که سهام عدالت برای اقشار ضعیف جامعه که از آن برخوردار نیستند تعلق بگیرد.
محمود بلیغیان- اصفهان
* جوانی بیکارم که با گران شدن سکه قادر به پرداخت آن به همسرم نیستم و در شرف رفتن به زندان هستم. از رئیس محترم قوه قضائیه درخواست می‌کنم با این نابسامانی‌های اقتصادی به فریاد امثال ما برسند. متاسفانه قاضی به درخواست ما توجهی نمی‌کند.
0441---0912
* در حال حاضر اکثریتی از مردم به خاطر مبارزه با ویروس منحوس کرونا و رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی ماسک به صورتشان می‌زنند و حاضر نیستند در این گرمای بالای 40 درصد آن را از صورت خود جدا کنند بعضی از خانم‌ها هم کاش  بیایند برای رضای خدا دستورالعمل بهداشت معنوی و دینی و الهی را مراعات کنند و حجابشان را اصلاح کنند و خود را در معرض نگاه بیگانگان قرار ندهند. همه اعمال و رفتار ما حساب و کتاب دارد و فردا هیچ‌کس بار گناه عدم رعایت دستورالعمل‌های الهی دیگران را به دوش نخواهد کشید.
حسامی
* با توجه به تصویب دو فوریت‌ طرح دریافت مالیات از خانه‌های خالی، لازم است این امر به کارخانه‌های تعطیل شده و یا نیمه‌کاره‌ای که به محل تجمع زباله‌ها تبدیل شده نیز سرایت کند. برای نمونه کارخانه‌ نیمه‌کاری مقابل کارخانه مارگارین در جاده ورامین بیش از 20 سال است رها شده و صاحبان آن در خارج از کشور به سر می‌برند چرا نباید مالیات از آن‌ها گرفته شود.
اصغری
* چرا شرکت رجا پول بلیط‌های لغو شده سفرهای اسفند ماه سال گذشته را پرداخت نمی‌کند؟! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
3552---0911
* تعیین رشته از طریق کامپیوتر در آموزش و پرورش مشکل بزرگی برای خانواده‌ها به وجود آورده است. فرزند دانش‌آموزم به الکترونیک علاقه دارد نمره این رشته را نیز به دست آورده ولی کامپیوتر دو رشته علوم انسانی و کشاورزی برای او تعیین کرده است. به اعتراض‌ها هم توجهی نمی‌کنند، تکلیف ما چه می‌شود؟
ف- الف از شهرری
* دانشجوی کارشناس ارشد رشته روابط بین‌الملل دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران هستم. اسفند ماه سال گذشته 2 میلیون تومان برای دفاعیه از بنده پول گرفتند. استاد راهنما نیز مشخص شد ولی به دلیل وضعیت کرونایی کشور دفاعیه بنده به تعویق افتاد و معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا بکند؟ عرضم این است که مسئولین دانشگاه آزاد و نیز وزارت علوم با قدری آسان‌گیری مشکل امثال بنده را حل بکنند و از سرگردانی و بلاتکلیفی نجاتمان بدهند.
مطهری
* به لطف دولت تدبیر و امید، بسته پوشک بزرگسالان زمین‌گیر از صد هزار تومان هم فراتر رفت!
نظری