kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۳۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
نامه فراکسیون گام دوم مجلس به رهبر انقلاب:

بیانات شما را «منشور جامع تقنین» می‌دانیم

فراکسیون گام دوم انقلاب در نامه‌ای به رهبر انقلاب تأکید کرد: ما در نظر داریم تا با تقسیم مسائل اساسی کشور در بین نمایندگان - که بخش مهمی از آن در متن بیانیه و نیز بیانات ارزشمند شما در «منشور جامع تقنین» آمده بود- به مرتفع نمودن مشکلات کشور بپردازیم.

هیئت‌رئیسه و اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رهبر معظّم انقلاب، بیانات ایشان در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس را منشور جامع تقنین خوانده و اعلام کردند که خود را موظف به عمل به این منشور می‌دانند.
به گزارش فارس، در این نامه آمده است: رهبر عزیز و فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، سلام‌علیکم، بیانات هوشمندانه و ارزشمند حضرتعالی در ارتباط تصویری با نمایندگان محترم مجلس، بارقه‌ای از امید به آینده و جانی تازه در دل و روح نمایندگان دمید و موجب شد تا عزم ایشان در پیمودن مسیر تعالی، پیشرفت و خدمت به مردم عزیز، محکم‌تر از پیش گردد. بیانات مستطاب عالی هرچند تکرار و تاکیدی بر همان سلوک سیاسی ۴۰ ساله شما و منبعث از دستورات اسلامی و سیره حکمرانی ائمه معصومین و راه و روش خمینی کبیر بود، اما می‌تواند به‌عنوان «منشور جامع تقنین»، نقشه راه مجلس یازدهم و مجالس آینده در گام دوم انقلاب قرار گیرد.
اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب در ادامه نامه ابراز داشتند: صفت «مجلس امید و انتظار» که حضرتعالی به مجلس یازدهم عطا فرمودید، وظیفه ما را سنگین‌تر نمود و ضمن سپاس از قوی و انقلابی خواندن مجلس، امیدواریم در پایان ۴ سال نیز مشمول رضایت و دعای خیر شما شویم. فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی؛ مجموعه‌ای است با محوریت «جوانان انقلابی و کاربلد» و با حضور «مدیران مجرب» و نیز «پیشکسوتان» حوزه تقنین کشور و نمایندگان ادوار گذشته که عملیاتی نمودن توصیه‌های هفت‌گانه شما در بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار داده است. تلاش ما این است تا با پرهیز از حواشی، احساسات و «اسیر جو شدن»، با «نیت خدمت به مردم»، «مسائل کلیدی کشور» را در راستای تحقق بیانیه گام دوم و منویات حضرتعالی، به‌طور جد دنبال نماییم.
در این نامه خاطرنشان شده است: ما در نظر داریم تا با تقسیم مسائل اساسی کشور در بین نمایندگان - که بخش مهمی از آن در متن بیانیه و نیز بیانات ارزشمند شما در «منشور جامع تقنین» آمده بود- و با ایجاد تمرکز در پیگیری و الگوی حل مسئله با تعامل و همکاری با کمیسیون‌های تخصصی، به مرتفع نمودن مشکلات کشور بپردازیم. اعضای فراکسیون گام دوم، همزمانی آغاز به‌کار رسمی فراکسیون با حضور مجازی حضرتعالی و بیانات عالمانه‌تان را به فال نیک می‌گیرد و با ملت عزیز ایران و رهبری معظم پیمان می‌بندیم که تمام همت و توان خود را در جهت کاهش آلام مردم و بهبود معیشت و پیشرفت و تعالی ایران عزیز و سربلندی نظام جمهوری اسلامی به‌کار بندیم.