kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲

مشكلات بيمارستان جديدالاحداث تالش



تالش- خبرنگار کیهان:
بيمارستان تازه احداث شده تالش بدليل نداشتن سي‌تي‌اسكن مشكلات زيادي را براي بيماران فراهم كرده است بطوري كه بيمار براي سي‌تي شدن با آمبولانس به بيمارستان قبلي برده مي‌شود و علاوه‌بر دردسر فراوان، هزينه‌هاي زيادي به بيمار تحميل مي‌شود.
آمبولانس بيمارستان تنها يك راننده دارد كه رفت‌وآمد زياد موجب  خستگي راننده مي‌شود.
داروخانه بيمارستان تالش گويا با هيچ بيمه‌اي طرف قرارداد نيست و بيماران از مزيت بيمه برخوردار نيستند حتي دارو در يك كاغذ نوشته مي‌شود تا دارو از داروخانه بيمارستان تهيه شود و افراد نتوانند از جاي ديگر با بيمه تهيه كنند!
گويا بيمارستان فاقد دستگاه اي‌تي‌ام بوده و اين موضوع يكي ديگر از مشکلاتی است كه شهروندان با آن مواجه هستند.
بيمارستان شهيد نوراني تالش در شب‌ها نوركافي ندارد و حتي تابلوي خوبي كه معرِف بيمارستان باشد نيز نصب نشده
است.
بسياري از بيماران كه مرخص مي‌شوند يا همراهان بيمار كه قصد رفتن به تالش را داشته باشند معمولا مسير را بصورت خلاف رفته تا به دور برگردان برسند چرا كه اگر از بيمارستان خارج شوند و قصد داشته باشند به تالش بروند بايد تا ميدان ورودي اسالم بيايند تا بتوانند دور بزنند و همين مسئله باعث شده تا از دور برگرداني كه قبل از بيمارستان وجود دارد استفاده كنند و اين حركت خلاف جهت رفتن باعث تصادفات زيادي مي‌شود.
اينها بخشي از مشكلات بيمارستان شهيد نوراني تالش است كه بخشي از آن متوجه بيمارستان و بخشي به اداره راه و دستگاه‌هاي ذيربط مي‌باشد كه اميدواريم مردم بجز درد بيماري، درد ديگري نداشته باشند.
تالش- یونس علی اکبری