kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خداوندا! به رهبر عزیزتر از جانمان طول عمر و صحت و سلامتی تا ظهور دولت یار عنایت فرما و در جنگ نرمی که در مقابل بیگانگان معاند و گردنکش و غافل ساده‌اندیش خودی آغاز شده یاری‌اش فرما و مستکبران سرکش و شیطان بزرگ و همقطارانش را به خاک سیاه ذلت بکشان!
ترابی و قاری
* اعلام کیفرخواست از جانب قوه قضائیه علیه ترامپ تروریست به خاطر آمریت در به شهادت رساندن سردار دل‌ها و سردار جهانی، حاج قاسم سلیمانی، یک حرکت انقلابی است که خستگی را از تن مردم رنجدیده میهن اسلامی‌مان بیرون می‌کند و در عین حال قلب دشمنان بیرونی و درونی انقلاب و نظام را به درد آورده است. درود خداوند بر مسئولین ولایی و انقلابی. دعای خیر ملت مظلوم و شهیدپرور کشورمان بدرقه و پشتوانه مجاهدت‌های خالصانه‌شان.
9219---0903
* سخنگوی دولت و آقای علی مطهری که از نامه 12 رئیس کمیسیون‌ مجلس به دولت در انتقاد به لجام‌گسیختگی اقتصاد کشور ناراحت شده‌اند به جای فرافکنی پاسخ مستدل و منطقی به نمایندگان مجلس بدهند.
7215---0915
* شهید عزیز نسیم افغانی دلیلی شد تا بار دیگر آوازه سرداران بی‌ادعای افغانستانی در جهان طنین‌انداز شود. سردارانی که گمنام بودند اما خداوند نامشان را بر سر زبان‌ها زنده کرد. غیورمردانی چون نسیم افغانی، سیدحکیم، ابوحامد(توسلی) و... مردانی از سرزمین افغانستان بودند که با رشادت‌هایشان در دفاع از اسلام باعث شدند نام ملت مجاهد افغانستان در جهان اسلام بدرخشد. یاد و نام همه مجاهدان راه حق از افغانستان و جبهه مقاومت گرامی باد و راهشان پررهرو.
نوربخش- مشهد مقدس و فرخی- تهران
* برخی احزاب و جناح‌ها و افرادی مانند خوئینی‌ها نادانسته انتحار سیاسی می‌کنند. ویژگی انقلاب اسلامی این بوده که تاکنون بسیاری از این ناسره‌ها را از سر راه خود برداشته است به طوری که در چشم مردم، منفور شده‌اند.
6043---0916
* آقای شریعتمداری! واقعا دلمان با این روشنگری در یادداشت روز 99/4/8 خنک شد. خداوند ان‌شاءا... دشمنان این نظام و انقلاب و رهبری را روز به روز با قلم فرهیختگانی چون شما رسوا نماید.
رستمی- از دیار سیدالشهدای مقاومت- کرمان
* به عنوان یک زن ایرانی معتقدم جواب نامه سرگشاده موسوی خوئینی‌ها به امام خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان را شهید حاج قاسم این سرباز بابصیرت ولایت در سخنرانی 22 بهمن دو سال پیش در شهر کرمان دادند. آنجا که خطاب به این جماعت فرصت‌طلب گفتند چرا به جای خطاب به امام و رهبر جامعه خطاب به دشمنان انقلاب و نظام نامه سرگشاده نمی‌نویسید.
مهدوی
* آقای خوئینی‌ها لطفا این سوالات ما را پاسخ دهید:
1- چرا عباس آخوندی با باند سرمایه‌دار و لیبرال خود یک قدم برای مسکن برنداشت تا مشکل مسکن به این وضع دچار و با افزایش 4-5 برابری روبه‌رو شود؟!
2- چرا دولت آقای روحانی 18 میلیارد دلار سرمایه کشور را با ارز 4200 تومانی به دلالان و رانت‌خواران واگذار کرد تا امروز کشور مشکل ارزی داشته باشد؟
3- چرا دولت 7 سال حل مشکلات کشور را به مذاکراتی گره زد که جز خسارت محض نصیب ملت نشد؟
4- چرا شما طی 24 سالی که دولت در دست هم‌طیفانتان بود چنین نامه‌های سرگشاده‌ای ننوشتید و با سکوت خود با تمام پلشتی‌ها و خسارت‌های به کشور و مردم همراهی کردید؟!
6406---0912
* به آقای خوئینی‌ها توصیه می‌کنم پا روی نفس اماره خود گذاشته و وصیت‌نامه سردار شهید قاسم سلیمانی و سفارش‌های آن عزیز در مورد حفظ انقلاب را برای یک بار بخواند و تامل کند.
6858---0919
* خوئینی‌ها این مهره خاکستری فتنه‌های بعد از انقلاب در قالب نامه‌نگاری خود اقدام به تهدید نظام کرده است. ولی این انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد و فتنه‌گران طرفی نخواهند بست.
9082---0918
* از روزنامه کیهان درخواست داریم خیانت‌های ستون پنجم دشمن در عرصه فرهنگ را رصد کرده و به مردم اطلاع‌رسانی کند. با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور بسیاری از مردم در جریان معضلات فرهنگی جامعه نیستند. به عنوان مثال خیلی خوب شد که پشت پرده جمعیت مرموز و فاسدی به نام جمعیت امام علی را برای آگاهی مردم افشا کردند و همین روشنگری سرانجام منجر به برخورد قضایی با آنان شد.
2049---0919
* گرانی امروز مرغ بدون ارتباط با معدوم‌سازی هزاران جوجه یک‌روزه در چند ماه پیش نبوده و نیست، بنابراین بعضی از گرانی‌ها ربطی به تحریم‌ها ندارد بلکه مربوط به سوءمدیریت و بی‌کفایتی است.
8688---0938
* با توجه به موقعیت متزلزل شیطان بزرگ به‌خاطر ناتوانی در کنترل کرونا و اعتراضات گسترده مردم آمریکا به سیاست‌های شیطانی آن به نظر می‌رسد خوئينی‌ها از روی دلسوزی و برای کاهش فشار به شیطان بزرگ و به واقع از سوی آنها نامه سرگشاده نوشته است.
8902---0914
* زندگی‌نامه شهید مدافع حرم عباس آسیمه در کیهان 99/4/10 را می‌خواندم واقعا افسوس خوردم که چه جوانان رشیدی جان ارزشمند خود را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ حریم اهل‌بیت فدا کردند و حال کسانی بر مسند قدرت و مسئولیت در دولت تکیه زده‌اند که حاضر نیستند به خاطر اسلام و ایران سر سوزنی به انگشتان دستشان فرو رود!
8688---0938
* یکی از مصادیق نقض حقوق عامه، حیف و میل بیت‌المال می‌باشد که یک نمونه آن بخشش 750 سکه بهار آزادی به آقایان صالحی، ظریف و همکارانشان در مذاکرات هسته‌ای است که جز خسارت و ذلت برای کشور، ارمغانی نداشت. امید است دستگاه قضا با اقدام شجاعانه نسبت به استرداد سکه‌ها به بیت‌المال اقدام نماید. در ضمن از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌شود مسئله مذاکره را به‌عنوان یک سند پرخسارت برای عبرت آیندگان در کتب درسی بگنجاند.
نیک‌طبا
* از نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود با استیضاح وزیر پرخسارت نفت، جلوی ضررهای دائمی وی را بگیرند. جدیدترین خسارات ناشی از سوءعملکرد وی پرداخت 2 میلیارد دلاری به ترکیه و 2 میلیارد دلاری به ترکمنستان است.
نامور
* از تفکر ساخت خودروی ملی در تولید انبوه با ایده‌های خودکفایی سپاه حمایت می‌کنیم. ان‌شاءالله به زودی شاهد قطع وابستگی صنعتی به خارج باشیم و در آینده یکی از صادرکنندگان بهترین خودرو در جهان شویم.
8495---0911
* خواننده دائمی و چندین ساله کیهانم. واقعا از مطالب روشنگر شما به‌ویژه در صفحات دوم و یازدهم بسیار بهره‌ می‌برم و از شما صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. خانوادگی اکثر صفحات را به‌ویژه این دو صفحه را و پاسخ شما به دولتی‌ها را با دقت مطالعه می‌نمائیم.
فیروزی - تبریز
* در تاریخ 99/4/10 به اداره گذرنامه شهرستان قم مراجعه کردم. رفتار سرباز بازرس ورودی دور از اخلاق اسلامی بود و با اتباع افغانستان رفتار زننده‌ای داشت. به‌عنوان یک ایرانی از برادران افغان که هم در دفاع مقدس و هم در طرح همدلی در قضیه ویروس کرونا همدوش مردم ایران جانفشانی می‌کردند خجالت کشیدم.
9149---0910