kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

البرز در سرانه تخت‌های بیمارستانی استان آخر کشور است


 
استاندار البرز گفت: البرز در سرانه تخت‌های بیمارستانی استان آخر کشور است و از سوی دیگر در مهاجرپذیری رتبه اول کشور را دارد.
عزیزاله شهبازی افزود: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای احداث بیمارستان نیروهای مسلح در البرز دعوت کردیم چراکه به دنبال جلب مشارکت حداکثری برای افزایش امکانات بهداشتی و درمانی در استان هستیم. وی ادامه داد: تعیین تکلیف بیمارستان شهرجدید هشتگرد پس از ۲۰ سال انتظار مردم ضروری است از این رو شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور برای تکمیل این پروژه بلاتکلیف وارد میدان شده و ما نیز همراهی لازم را خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه این امکان مهم برای شهر جدید هشتگرد با بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت بسیار ضروری است، گفت: این پروژه چندین سال است که بلاتکلیف مانده و پیشرفتی در آن دیده نمی‌شود.
وی ادامه داد: شهرجدید هشتگرد با پیش‌بینی سکونت بیش از ۴۰۰ هزار نفر باید دارای یک بیمارستان مجهز باشد.
شهبازی اظهار داشت: اکنون که پس از سال‌ها این اراده برای پیگیری تکمیل بیمارستان شهرجدید هشتگرد وجود دارد، ضرورت دارد شورای اسلامی و شهردار شهر جدید نسبت به همراهی برای حل و فصل این موضوع اقدام کنند و از این رو شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور درصدد است که در سریع‌ترین زمان ممکن برای به سرانجام رساندن این پروژه وارد میدان شود.