kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

استفاده از ماسک در ادارات و مراکز تجمعی چابهار اجباری شد



  معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای اخیر بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات این شهرستان اجباری است.
رحمدل بامری اظهار داشت: همچنین استفاده از ماسک در آژانس‌های مسافری چابهار اجباری است و در صورت رعایت نکردن این مورد شدیدا برخورد خواهد شد.
وی بیان کرد: علاوه‌بر استفاده از ماسک، مسافرگیری بیش از سه نفر در تاکسی‌های داخل شهر چابهار برای مقابله با ویروس کرونا ممنوع است و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز باید رعایت شود.
فرماندار چابهار گفت: استفاده از ماسک  باید در تمامی اماکن عمومی و نهادهای اجرایی با حساسیت اعمال شود و  نیاز است مسئولان نیز بر حسن اجرای آن نظارت جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی در دفاتر پیشخوان، پلیس +۱۰، تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از جمله راهکارهای مهم در مقابله با شیوع ویروس کروناست.
بامری تصریح کرد: ضدعفونی تاسیسات شهری، اتوبوس‌ها و خودروهای عمومی که از بهمن پارسال آغاز شده باید همانند گذشته توسط شهرداری و شبکه بهداشت انجام شود.