kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

دستگیری آدم‌ربایان 300 هزار دلاری در زاهدان



فرمانده نیروی انتظامی ‌سیستان و بلوچستان گفت: با دستگیری چهار آدم‌ربا، نوجوان 13 ساله پس از 48 روز اسارت، آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
سرتیپ «محمد قنبری» افزود: در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری، چهار سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 405 با سر و صورتی پوشیده و با تهدید سلاح سرد نوجوان 13 ساله را در محدوده خیابان آزادگان شهر زاهدان به زور سوار بر خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شدند. وی با‌ اشاره به اینکه انگیزه آدم‌ربایان از ربایش این نوجوان اخاذی از خانواده او بوده است، تصریح کرد: یک روز بعد از ربایش این نوجوان آدم‌ربایان با خانواده او تماس گرفته و در قبال آزاد‌سازی‌اش مبلغ 300 هزار دلار درخواست کردند. وی در ادامه بیان کرد: مأموران هویت یکی از آدم‌ربایان را مشخص و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند. وی ادامه داد: با دستگیری این فرد علاوه مشخص شدن محل اختفای نوجوان ربوده شده، هویت سه همدست دیگر او نیز روشن و سرانجام روز شنبه تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی ضمن دستگیری آدم‌ربایان، نوجوان ربوده شده را پس از 48 روز اسارت صحیح و سالم از چنگال آنها آزاد کردند.
سردار قنبری با‌ اشاره به توقیف خودروی پژو 405 استفاده شده در این آدم‌ربایی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.