kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

انهدام ۶ باند سارق مسلح در دزفول

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول از انهدام شش باند سارق مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ عضو این باندهای سرقت مسلحانه دستگیر شدند.

منصور محمدی خباز،  اعلام کرد: با شکایت و گزارش چند فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در چند نقطه شهر، بررسی این موضوع در دستور کار گروه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اداره آگاهی دزفول قرار گرفت و با همکاری یک تیم عملیاتی منسجم از ماموران اداره آگاهی، نیروی مقاومت بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات هماهنگ و ضربتی۱۳ سارق در قالب شش باند سرقت مسلحانه و زورگیری، سرقت به عنف طلاجات، کیف و موبایل‌قاپی، سرقت عنف موتورسیکلت و خودرو دستگیر شدند.
وی گفت: در این عملیات افرادی که در ماه گذشته به نیروهای جهادی حمله‌ور شده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند که  پس از تکمیل تحقیقات، پرونده این سارقان برای صدور حکم به دادگاه ارجاع می‌شود.
محمدی خباز افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به زورگیری‌های مسلحانه در بلوار شهید دانش، کوی آزادگان، مهرشهر و مطب پزشکان متخصص اعتراف کردند. وی تصریح کرد: پس از بازرسی از مخفیگاه سارقان، تجهیزات پزشکی سرقت شده از مطب پزشکان، چهار دستگاه خودروی شخصی، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، دو تیغه قمه، دو تیغه چاقو، قطعات خودرو و موتورسیکلت و موبایل کشف شد.