kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۰۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
مدیرعامل شرکت عمران پرند:

یک دلال ۶۰۰ واحد مسکن خریده است!

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: یک دلال بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ واحد مسکن مهر را به صورت غیرقانونی خریداری کرده است.



محسن وطن خواهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بسیاری از واحد‌های مسکن مهر در پرند توسط دلالان خریداری شده‌اند که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم پای سوداگران را از بازار مسکن مهر قطع کنیم. وی افزود: برخی از دلالان بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ واحد مسکن مهر را خریداری کرده‌اند که سعی داریم با رصد‌های مداوم از طریق اتحادیه‌ها به یک جمع‌بندی برای حذف دلالان برسیم. تا ۲۰ روز آینده با برنامه‌ریزی‌های دقیق کارت قسط واحد‌های پرند را تحویل می‌دهیم.
مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه حدود ۷۸ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند در حال ساخت است، توضیح داد: دو هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در این منطقه مشکل حقوقی دارند که به همین دلیل از رده خارج شده‌اند.
وطن خواهی ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید پرند توسط تعاونی‌ها ساخته شده است که متاسفانه به دلیل آنکه تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته به طور کامل کنار گذاشته شده‌اند.
وی با‌اشاره به اینکه حدود سه هزار واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده که با تاخیر یک تا دو ساله تعیین تکلیف شده است، افزود: تاکنون ۷۴ هزار واحد مسکونی تحویل داده شده است و از این میان ۶۳ هزار کارت قسط هم به سرانجام رسیده اند، ۱۱ هزار واحد مسکن مهر هم در آستانه تحویل کارت قسط هستند که به زودی این کارت‌ها تحویل داده می‌شوند.
مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده که شش هزار واحد آن تا پایان شهریور تحویل داده می‌شود و چهار هزار واحد دیگر در نیمه دوم سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بسیاری از مالکان تمایلی برای تکمیل آورده خود ندارند طبق تصمیماتی که گرفته شده مقرر شده کسانی که آورده خود را تکمیل نکنند سود آنها از چهار درصد به ۱۸ درصد تغییر کند.