kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

دستگیری عاملان تیراندازی در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: عامل اصلی تمرد به ماموران و متهم دیگری که در میدان ارجان این شهرستان اقدام به شرارت، تیراندازی و مجروح کردن تعدادی از منازعین کرده بود، دستگیر شد.



سرویس شهرستانها:

سرهنگ محمد عزیزی، گفت: گزارشات مردمی زیادی مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز در چند منزل مسکونی در حاشیه شهر دریافت شده بود که طبق بررسی‌ها متهمان ساکن در این منازل نیز دارای سوابق متعددی همچون قدرت‌نمایی با سلاح و انتشار در فضای مجازی، شرکت در منازعات مسلحانه منجر به قتل و جرح بخصوص تیراندازی اخیر در میدان ارجان بودند. وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی بهبهان پس از دریافت مجوز از دادستان شهرستان، جهت بازرسی از منازل به محل اعزام شدند. این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران در بازرسی از یکی از ساکنان با رعایت جوانب قانونی و شرعی، موفق به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز به همراه تعدادی فشنگ مربوطه شدند. وی افزود: در حالی که ماموران کلانتری ۱۲ قصد بازرسی از سایر منازل را داشتند یکی از افراد سابقه‌دار ضمن همراه نمودن تعدادی از بستگانش، اقدام به جنجال، هیاهو، فرافکنی، ارتباط دادن موضوع به حضورش در اغتشاشات آبان ماه و اخلال در اجرای ماموریت پلیس کرد.
عزیزی گفت: با تمهیدات صورت گرفته این متهم و همچنین شرور عامل تیراندازی میدان ارجان توسط ماموران کلانتری۱۲ دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.