kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷

تعدادی در ارتباط با آتش‌سوزی‌های محیط زیست در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در مواردی شاهد عمدی بودن آتش‌سوزی‌ها در محیط زیست هستیم گفت: تعدادی در این ارتباط دستگیر شده و بازجویی ادامه دارد.




به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرتیپ عبدالرضا ناظری، در دیدار با شاکری مدیرکل و یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان با ‌اشاره به آتش‌سوزی‌هایی که در اماکنی از محیط زیست در کشور انجام شده است بیان کرد: متاسفانه در دو سه روز گذشته چند مورد آتش‌سوزی داشته‌ایم که زیبنده نظام نیست و دشمن با استفاده از عملیات روانی از این آتش‌سوزی‌ها بهره‌گیری می‌کند.
وی با بیان اینکه بخشی زیادی از این آتش‌سوزی‌ها طبیعی بوده و عمدی نیست افزود: اما در مواردی شاهد عمدی بودن آتش‌سوزی‌ها در محیط زیست و برای تخریب محیط زیست کشور هستیم که در حال پیگیری است.
فرمانده انتظامی استان کرمان با عنوان اینکه تعدادی در این رابطه دستگیر شدند که بازجویی از آنها ادامه دارد و موارد با دقت بررسی می‌شود گفت: با افزایش پرسنل و کمک دوربین‌های پایش تصویری عوامل آتش‌سوزی محیط زیست شناسایی می‌شود و پلیس رصد کامل دارد.
وی با بیان اینکه افزایش واحدهای گشتی در محورهای گردشگری و محیط زیست انجام شده است افزود: اقدامات پلیس در برخورد و جلوگیری از آتش‌سوزی‌های محیط زیست تشدید می‌شود.