kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* 99 درصد علیه حاکمان یک درصدی در آمریکا به خیابان‌ها آمدند آیا این حرکت خودجوش در آمریکا نیاز به حمایت همه‌جانبه بین‌المللی ندارد؟ نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای دفاع از مردم مظلوم و آسیب‌دیده آمریکا پیش‌قدم شود. ما جوانان ایرانی قسم خورده‌ایم صدای همه مظلومان را حتی اگر در دورترین نقاط دنیا باشند بشنویم و به یاری‌شان بشتابیم. همان‌طور که تا کنون عمل کرده‌ایم.
0729---021
* ان‌شاءالله درگیری آمریکا به سر باز کردن دمل چرکین مسائل ساختاری داخلی باعث خلوت شدن منطقه غرب آسیا از جنگ و کینه و نفرت شود. اگر به تاریخ بنگریم تا قبل از حضور استعمارگران در منطقه همواره شاهد صلح و آرامش بوده‌ایم.
3476---011
* یکی از نشانه‌های افول آمریکا کرونا بود اما ماجرای دیگری که خبر از این افول می‌دهد اعتراضاتی است که اگرچه خواستند از آن برای حل رسوایی کرونایی بهره‌برداری کنند، اما مشاهده می‌کنیم که توانایی پایان دادن به آن را ندارند در این میان ترامپ فقط قربانی دوران افول در تاریخ بی‌هویت استعماری آمریکا است. دورانی که فاش می‌سازد رژیم مقتدر آمریکا تنها ساخته دستگاه تبلیغاتی‌ هالیوود است.
5620---0922
* هر زمان که دولتمردان آمریکایی صحبت از حقوق بشر بکنند صدا و سیما باید فیلم چند دقیقه‌ای خفه کردن شهروند سیاه‌پوست آمریکایی را که با فشار زانوهای پلیس بر روی گردنش در حال جان دادن است به نمایش بگذارد. فعلا که سازمان‌های بین‌المللی در قبال این جنایات آمریکای جنایتکار لال شده‌اند و ادعای دفاع از حقوق بشر آن‌ها لاف گزافی بیش نیست و پس باید همواره این جنایات آمریکا به افکار عمومی جهان گوشزد شود.
0220---0935
* اعتراض مردم آمریکا علیه سیاست‌های نژادپرستانه حاکمیت ظالمانه این کشور
متوقف‌‌شدنی نیست چرا که یک مشت یاغی و وحشی به عنوان هیئت حاکمه آمریکا کرامت انسانی را در این کشور لگدکوب کرده‌اند و باید تقاص پس بدهند.
0291---0918
* انتخاب آقای قالیباف از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس به ریاست دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی افراد ضد انقلاب داخل و خارج و بیگانگان را سخت عصبانی کرده همین مسئله دلیل بر این است که این کار درست و به موقع بوده است و ان‌شاءالله منشأ اثر مثبت برای کشور خواهد شد.
9786---0912
* با تجربیات ارزشمندی که دکتر قالیباف در پرونده مدیریت خود در طول این‌ سال‌ها دارد در جایگاه ریاست قوه مقننه نیز می‌تواند منشأ خدمات ارزنده باشد. البته دعای خیر ملت نیز پشت سر این سرباز ولایت است.
9219---0903
* مجلس دهم که یک مجلس ضعیف و بی‌خاصیت بود امیدواریم مجلس جدید یعنی مجلس یازدهم بتواند و موفق شود که خسارت‌های مجلس‌ گذشته را جبران کند.
9535---0930
* احمد مازنی نماینده دوره دهم اظهار داشته اگر گروهک‌ تکفیری موفق می‌شد وارد مجلس شود ما الان جزو شهدا بودیم! و ما را هم یک امام‌زاده محسوب می‌کردند! اولا این اظهارات توهین به امام‌زادگان بزرگوار است در ثانی به قول شهید عزیز حاج قاسم تا شهید نشوی، شهید نمی‌شوی؟!
2106---0913
* یکی از اولویت‌های مجلس روشن کردن وضعیت خودروسازی داخلی است که به یکی از مصیبت‌های بزرگ کشور تبدیل شده است متأسفانه از خودروسازی کنونی کشور مثل پتکی برای کوبیدن و تحقیر تولیدات داخلی استفاده می‌شود.
8305---0912
* با توجه به عملکرد گذشته منتخب گچساران و روند تبلیغات انتخاباتی او و بحث مالی شایسته است نمایندگان متعهد با اقدام انقلابی به وظیفه شرعی و قانونی خود در قبال وی عمل نمایند.
فرخی
* از ناخدا و خدمه‌ کشتی‌های نفتکش کشورمان که با صلابت و اقتدار وصف‌‌ناپذیر بار خود را به مقصد یعنی ونزوئلا رساندند تقدیر و تشکر می‌کنم. خداوند به آنان جزا و پاداش نیک بدهد.
2488---0913 و 3949---0912
* یکی از مصوبه‌های ضروری مجلس، خارج کردن بودجه صداوسیما از دست دولت است تا شاهد دخالت‌های بی‌مورد در این سازمان نباشیم. در حال حاضر صداوسیما در بیشتر شبکه‌هایش به بلندگوی دولت تبدیل شده است!
7594---0910
* تلاش مذبوحانه روزنامه‌های زنجیره‌ای در طول 3 ماه گذشته برای سنگ‌اندازی بر سر راه مجلس جدید و ایجاد اختلاف و جنگ قدرت بین نمایندگان این دوره جواب نداد و تیرشان به سنگ خورد.
7345---0912
* حال که مجلس به دست نیروهای انقلابی افتاده امیدواریم به داد بازنشستگان فرهنگی برسند. این قشر زیر فشارهای اقتصادی له شده‌اند. امیدواریم مشکلات حقوقی ما را حل بکنند.
0811---0914
* سلبریتی‌های معلوم‌الحال کشورمان که با هر اتفاق کوچک در یک گوشه از کشور زبانشان به تضعیف نظام باز می‌شود چرا درباره به خیابان ریختن مردم شهرهای آمریکا و اعتراض‌هایی که به صورت سبعانه سرکوب می‌شود سکوت اختیار کرده‌اند؟ آیا منتظرند دستور شکست سکوت آنان از خارج به دستشان برسد؟ این اتفاق هرگز نمی‌افتد؟
8717---0936
* بیمارستان‌ها دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی را نمی‌پذیرند می‌گویند اعتبارش تمام شده. بنده چه گناهی کرده‌ام که چشمانم دچار عارضه شده و باید هرچه زودتر عمل بکنم؟ از وزیر محترم بهداشت درخواست داریم برای رفع این مشکل کاری بکنند.
8834---0911
* جاده ارتباطی خوزستان به اصفهان از طریق غیزانیه و هفتکل به دلیل خرابی‌های زیادی که دارد و آمار بالای تصادفات به جاده مرگ معروف است. چرا دولت قدمی برای اصلاح این جاده در جنوب کشور برنمی‌دارد؟
8815---0916
* مستاجرم و به علت تعویض شماره تلفن همراهم برای پیگیری سهام عدالت پاسخم را نمی‌دهند. افرادی مثل من که شماره تلفن‌های خود را تعویض کرده‌اند برای حل مشکل به کجا باید مراجعه نمایند؟!
2636---0922
* مجلس تکلیف افراد مستحقی که موفق به دریافت سهام عدالت نشده‌اند را روشن نماید، به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی که از حداقل حقوق هم برخوردار نیستند و گاه دارای حقوق یک میلیونی و زیر یک میلیون هستند.
1307---0905
* متقاضیان مسکن مهر پردیس قرار بود 25 میلیون تومان وام 4 درصدی دریافت کنند اما تعلل دولت و افزایش بی‌منطق مسکن باعث شد وامی که قرار بود با 25 میلیون تومان ما را صاحبخانه کند حالا 40 میلیون تومان شود. آیا باید خسارت در ضعف مدیریت‌ها را اقشار کم‌درآمد جامعه بپردازند؟ از نمایندگان مجلس تقاضا داریم با ورود به پرونده‌های نیمه‌تمام مسکن‌های مهر مستاجران را
صاحبخانه کنند.
پاسخ شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 99/3/8 با موضوع تعلل در افتتاح ایستگاه‌های خط 7، ضمن سپاس از شهروند محترم در پاسخ اعلام می‌دارد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نیمه دوم سال 98 مقرر بود ماهانه یک ایستگاه از خط 7 به افتتاح و بهره‌برداری برسد که این امر نیازمند تامین منابع مالی لازم بود؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم تحقق منابع مالی این امر محقق نشده است. شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) این آمادگی را دارد که به محض تامین منابع مالی و نقد شدن اوراق مشارکت سال 97 به تعهدات خود
عمل کند.