kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای قالیباف بنده همرزم شما در جبهه‌ها بوده‌ام. این مردم منتظرند خبرهایی خوب از مجلسی شنیده شود که یک رزمنده ریاست آن را برعهده گرفته است. ما رزمندگان به شما ایمان داریم چون در کنار شما علیه دشمن بعثی مورد حمایت غرب جنگیده‌ایم و می‌دانیم مسیر شما همان مسیر شهداست.
5505----021
* ما مردم ایران اسلامی آمادگی این را داریم که به سیاه‌پوستان آمریکا کمک کنیم، اگر مظلومی در هر گوشه و کنار جهان نیاز به کمک داشته باشد ما بدون هیچ‌گونه چشمداشتی دریغ نخواهیم کرد حتی سیاه‌پوستان آمریکایی که در تبعیض و ظلم حکومت این کشور مدعی حقوق بشر به سر می‌برند.
آرین همتی
* اتهام زدند که ریاست محترم قوه قضائیه به‌دنبال مچ‌گیری است اما عملکرد آیت‌الله رئیسی خلاف آن را اثبات کرد و شواهد نشانگر دستگاه قضائی مومن و عدالت‌خواه است در مورد آقای قالیباف نیز اصلا نیازی به تعریف نیست زیرا مردم تهران عملکرد ایشان را در دوران شهردار بودن دیده‌اند و قضاوت در این زمینه کار دشواری نیست. خداوند پشتیبان‌شان باشد.
3152----021
* آغاز مجلس جدید برای مردم بسیار اهمیت داشت و در این چند روز که مردم اخبار مجلس جدید را دنبال می‌کنند خوش‌بینی و امید در میان آنان موج می‌زند. اکنون می‌توان درک کرد امیدی را که کمرنگ شده باشد چگونه می‌توان با یک مجلس انقلابی به انگیزه و پیشرفت تبدیل کرد.
2192---0397
* در اخبار آمده بود که نمایندگان دوره جدید مجلس کارت هدیه دو میلیون و 700 هزار تومانی یک نهاد دولتی را نپذیرفته و پس فرستاده‌اند. این کار نمایندگان جای تقدیر و تشکر دارد. در ضمن باید با این نهاد دولتی برخورد قانونی بشود.
4066---0939
* آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در افتتاحیه مجلس جدید گفتند مردم تحمل جنگ لفظی را ندارند. خوب است ایشان نگاهی به جنگ‌های لفظی چند سال قبل خویش برعلیه آیت‌الله رئیسی و آقای قالیباف بیندازند و عالم بی‌عمل را پیدا کنند. در ضمن آنچه که غیرقابل تحمل‌تر از هرچیزی است بی‌عملی دولت است.
8688---0938
* به نمایندگان محترم که مردم را با انتخابات شایسته رئیس مجلس خوشحال نمودند تبریک عرض می‌کنم و توفیق سلامتی، سربلندی و عاقبت به‌خیری را از خداوند متعال برایشان آرزومندم و از 230 رای‌دهنده به دکتر قالیباف هم تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیقات بیشتر را برایشان خواستارم.
علی‌ اکبرزاده - فرهنگی بازنشسته - روستای ندامان صومعه‌سرا
* روزنامه زنجیره‌ای سازندگی درباره حادثه قتل دختر 14 ساله تالشی توسط پدرش تیتر زده «بابا با داس آمد» چرا این روزنامه در حادثه به قتل رسیدن میترا استاد توسط نجفی اصلاح‌طلب تیتر نزد که شهردار با کلت آمد به‌خاطر همین پلشتی‌ها و سیاسی‌کاری‌های مدعیان اصلاحات مردم از این جریان و حزب سیاسی متنفر هستند.
کوهی‌کار
* از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود در همان ابتدای فعالیت خود در نظارت بر عملکرد مدیران ارشد به‌ویژه وزیر سه دهه دولت یعنی وزیر نفت و قراردادهای توتال و حذف کارت سوخت و خسارت‌های میلیاردی به کشور و... اهتمام جدی داشته باشند.
سوری
* گلایه دارم به عده اندکی از مالکانی که قصد اجاره خانه‌شان را دارند و در مناطق پایین شهر اجاره‌های بالا از مستاجران طلب می‌کنند. فردی که کارگر است و حقوق کمی دریافت می‌کند حتما از نظر معیشت و خانه مشکلاتی هم دارد وقتی مجبور به پرداخت اجاره‌خانه بالا می‌شود یعنی تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرد. آیا انصاف است یک صاحب‌خانه برای کسب درآمد بیشتر حتی اگر برای جبران بدهی می‌خواهد آن را از فردی بگیرد که خودش در اوج درماندگی است!
7472---021
* چند سالی است مالیات بر خانه‌های خالی اجرایی نشده است؟ ابتدا باید چرایی آن مشخص شود تا در آینده مانعی برای اجرای قانون وجود نداشته باشد.
ایرج نیکو
* شرکت سایپا قرار شده برای فروش محصولات اقدام به پیش‌فروش خودرو کند دستگاه‌های نظارتی نباید اجازه دهند تا زمان تحویل خودرو به آن عده‌ای که ماه‌‌ها از موعد تحویل خودروشان گذشته است ثبت‌‌نام جدیدی صورت پذیرد، زیرا خسارتی بابت تاخیر تحویل خودرو به مشتریان پرداخت نمی‌شود.
2860---0911
* مشکل آب و فاضلاب خیابان‌های گلشاد منطقه پردیس اهواز کمتر از مشکلات غیزانیه نیست امیدواریم مسئولان امر احساس مسئولیت بکنند.
3780---0937
* این تصور ایجاد شده که شهرداری منطقه 14 تهران فاقد روابط عمومی است چرا که در قبال پیگیری‌های مردم در مسائلی مثل نظافت محله و کوچه‌های اصفهانک- فرشته آزادی، جنب ایستگاه ضلع شمالی خیابان صاحب‌الزمان(عج) در بزرگراه شهید محلاتی، خرابی هر ماهه پله‌برقی چهارراه میثم (از 4 پله رفت و برگشت 3 تای آن از کار افتاده است!)، قفل شدن حدود 8 ماهه پله‌برقی محله احمدیه در بزرگراه امام علی(ع)، تاخیر سه ساله در راه‌‌اندازی ایستگاه مترو میدان شهید محلاتی در خط 7 و... هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد!
طاهری و حیدری و فرخی
* از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درخواست می‌شود با توجه به نام‌گذاری بزرگراه رسالت به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به این نام در اتوبوس‌های این شرکت اقدام نماید.
قادری
* دخالت‌های بی‌مورد اعضای شورای دهستان کسما و اداره تعاون روستایی شهرستان صومعه‌سرا، سه سال است که کار شرکت تعاونی روستایی این شورا مختل و یکی از بهترین شرکت‌های شهرستان را به تعطیلی کشانده است. با وجود استعفای اعضای شورای دهستان کسما، ولی مجمع عمومی آن همچنان تشکیل می‌شود. سه سال است که پیگیری‌ها نتیجه‌ای نداده و 1600 عضو این شورا سردرگم می‌باشند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
غلامزاده
* حقوق بعضی از سربازان بالای یک میلیون تومان شده است در حالی که در سازمان تامین اجتماعی بعضی از بازنشسته‌ها زیر یک میلیون تومان مستمری دریافت می‌کنند و خبری از افزایش حقوق آنان نیست. چرا؟
1307---0905
*‌ وسط بلوار ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) درختانی هست که سال‌ها هرس نشده و مزاحم رفت‌ و آمد زائرین شده است. از شهرداری منطقه درخواست رسیدگی داریم.
1613----021
* شهرداری منطقه یک حدود یک ایستگاه پایین‌تر از میدان قدس در خیابان شریعتی جداول وسط خیابان‌ها را که با کلی هزینه ساخته شده بود کند و به جای آن به کاشت گل و گیاه و چراغ‌کشی مبادرت ورزید و این اقدام علاوه بر مسرفانه بودن باعث تنگ‌شدن مسیر شد! امیدوارم شهردار و مهندس بعدی مجددا با کلی هزینه به تغییر کاربری آن اقدام نکند؟! چه بسیار هزینه‌ها از جیب مردم که این‌گونه هدر می‌رود!
یک شهروند
* لازم است از دستگاه قضایی در ثبت‌نام و قرعه‌کشی خودرو در دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو ناظری حضور داشته باشد.
3673---0910
* مدت 8 ماه است که بازنشسته شده‌ام. خبری از پرداخت پاداش پایان خدمت نیست. دولتمردان انگار نه انگار که ما بازنشسته‌ها خانواده داریم و باید مشکلات زندگی را برطرف کنیم!
1543---0911