kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

تمجید پولادگر از درخشش حسینی در کسب سهمیه المپیک

رئیس‌فدراسیون تکواندو با تمجید از افتخار آفرینی میرهاشم حسینی در کسب سهمیه المپیک، گفت: علیرغم اینکه او با اقدام زشت انگلیس نتوانست ویزای حضور در رقابت‌های جهانی را به‌دست بیاورد اما در ادامه با جدیت و تلاش به سهمیه المپیک رسید.

سید محمد پولادگر رئیس‌فدراسیون تکواندو در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به تکواندوکاران و میرهاشم حسینی که در المپیک حضور خواهد داشت عنایت ویژه‌ای دارد. در المپیک، میرهاشم حسینی نماینده کشورمان در برابر جهان است که با کسب مدال المپیک افتخار آفرین خواهد بود.
وی افزود: در موضوع کسب سهمیه المپیک توسط میرهاشم شاهد بودیم که دولت انگلیس زشت‌ترین روش برای مبارزه را انتخاب کرد و بهترین تکواندوکاران ما نتوانستند ویزا بگیرند و از تیم 8 نفره ما 4 نفر توانستند حضور واقعی داشته باشند و بعد از ۲۰ سال که بر روی سکوی اول بودیم به این روش زشت پایین آمدیم و این تفکر، پلیدی دولت انگلیس را نشان داد.
رئیس‌فدراسیون تکواندو افزود: بچه‌های تکواندو، سرمایه واقعی ما هستند و با اینکه این فرصت از میرهاشم گرفته شد ولی امیدش برای کسب سهمیه را از دست نداد و بالاخره سهمیه المپیک را گرفت و این، تمام دارایی ماست که با وجود تحریم‌ها در همه زمینه‌ها به صورت توانمند حضور داریم.