kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وقتی تصویر نفتکش‌های ایرانی را در اقیانوس اطلس دیدم اشک در چشمانم جمع شد و خداوند را سپاسگزار شدم که ایرانیان غیرتمندی هستند که راه شهدا را ادامه می‌دهند.
3476---011
* هر بار که خبر تحریم جدید یا بازگشت تحریم‌های هسته‌ای شنیده می‌شد عده‌ای مرفه غرب‌زده که بعضا دوتابعیتی هستند در نشریات زنجیره‌ای خط و نشان عواقب تحریم‌ها و سایه جنگ برای مردم می‌کشیدند، اما حالا در خصوص پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور یا صادرات مقتدرانه بنزین به کشور ونزوئلا خفقان گرفته‌‌اند! واقعا چقدر ذلیل هستند!
0751---0912
* ما به کشور دوست «ونزوئلا» بنزین صادر کردیم بهای آن را هم گرفتیم، نه اینکه همانند عده‌ای پول نفت کشور را  به هند و اروپایی‌ها بدهیم و  در قبال آن فقط تعهد کنند غذا و دارو بدهند که آن هم معلوم شد دروغ بوده است.
4671---027
* استمرار روزافزون روابط فعال بین دو کشور مستقل و ضد استکباری ایران و ونزوئلا نشان می‌دهد دوران نفوذ و یک‌‌جانبه‌گرایی آمریکا در تحولات جهانی پایان یافته و دوره نفوذ ایران در مناطق دیگر جهان شروع شده است.
0291---0918
* مجلس خانه ملت است و در خانه ملت سیطره و کشمکش‌های سیاسی فقط موجب تأخیر در انجام اموری می‌شود که مردم طالب آن هستند در مجلس یازدهم یک تغییر بزرگ را می‌توان مشاهده کرد. ان‌شاءالله مجلسی است که دغدغه‌اش، مشکلات اقتصادی، بیکاری، ازدواج و عزت ملی است.
5620---0922
* باید برای ازدواج جوانان یک مدل طراحی شود تا با اجرای آن شاهد یک سبک ساده و پاک برای آغاز زندگی همه جوانان باشیم، برای اصلاح سبک‌های غلط و پرهزینه باید از مدل‌هایی بهره برد که قابلیت فراگیری هم داشته باشند.
0883---031
* آیا مسئولان امر نباید بررسی و مشخص کنند فلان کارخانه تولید‌کننده ماست در کشور این همه پول تبلیغ و پرداخت جوایز سکه طلا و کمک  هزینه خرید اتومبیل را از کجا و چگونه تهیه می‌کند؟ چرا باید با سکوت دولت قیمت هر کیلو ماست را چندین هزار تومان افزایش بدهند و هیچ دستگاه نظارت کننده‌ای هم با آن کاری نداشته باشد؟
0220---0935
* ودیعه‌گذاران یک میلیون تومانی حج تمتع در سال 86 در حال حاضر برای هزینه اولیه اعزام خود به حج باید 40 میلیون تومان دیگر بپردازند که برای یک زن و شوهر 80 میلیون تومان آب می‌خورد. یعنی تاوان سیاست‌های غلط دولت در کاهش ارزش پول ملی را مردم بیچاره بپردازند؟
9451---0990
* گاه تبلیغاتی برای گوشی‌های اندروید ارسال می‌شود که در آن‌ها از تصاویر مستهجن استفاده شده است آیا از نظر مسئولین در وزارت ارتباطات این موضوع یک تهاجم به ارزش‌های دینی و اجتماعی مردم ایران اسلامی به خصوص جوانان نیست؟ چرا این‌قدر بی‌تفاوت هستند؟
شهریاری- نائین
* برای تمدید دفترچه بیمه سلامت از بنده تعهد گرفته‌اند که اگر توان پرداخت حق بیمه را داشته باشید و انکار کنید باید جریمه بپردازید کاش این شفافیت و سخت‌گیری در مورد اموال برخی مسئولان، مفاسد کلان اقتصادی، سرنوشت مبهم ارزهای دولتی و... انجام گرفته بود.
3303---0919
* آقای نوبخت تا بخواهد رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها با شاغلین را انجام بدهد عمر این دولت هم به پایان رسیده است.
8834---0911
* چرا افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که اکثرا زیر 2 میلیون دریافتی دارند اجرا نمی‌شود؟ چرا افزایش حقوق‌های لشکری و کشوری اغلب با حقوق فروردین ماه انجام می‌شود ولی این قشر ضعیف 3-4 ماه باید چشم انتظاری بکشند و دندان روی جگر بگذارند آن هم در این گرانی، تورم و بیماری و...!
6329---0992 و 7318---0913 و 9795---0905
*‌ در اخبار اعلام می‌شود به بازنشسته‌ها وام داده می‌شود وقتی مراجعه می‌کنیم می‌گویند منظورشان بازنشسته‌های کشوری است شامل بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌شود! چرا دوگانگی ایجاد می‌کنند و باعث ناراحتی و نارضایتی می‌شوند؟
1307----0905
* با وجودی که فصل اول سال رو به اتمام است چرا هنوز دولت تدبیر میزان افزایش سنواتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را تعیین و اجرا نمی‌کند؟!
عشقی
* با 70 سال سن و 15 سال سابقه بیمه متاسفانه با هفتصد هزار تومان زندگی سخت دوران کهولت را سپری می‌کنیم. چرا با گذشت دو ماه از سال هنوز افزایش حقوق سالانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اعمال نشده است؟! کدام مسئولی در این نظام با این حقوق قادر است یک هفته زندگی خود را اداره کند؟
9795----0905 و امینی از گلپایگان و علایی
* از مهرماه سال 98 تاکنون در چند مرحله حقوق‌ فرهنگیان شاغل افزایش داده شده ولی بازنشستگان فرهنگی از این افزایش‌ها محروم هستند. این دوگانگی و تبعیض آشکار و ناراحت‌کننده برای چیست؟ در ضمن پاداش خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 98 را هنوز نداده‌اند.
5255----0915
*‌ در منطقه 18 واحد مسکونی با تغییر کاربری به تولیدی تبدیل و آسایش همسایگان را سلب کرده است. در پیگیری از شهرداری می‌گویند مجوز تخریب گرفته و ما نمی‌توانیم کاری کنیم! یعنی اگر فردی مجوز تخریب‌ ساختمانش را گرفت می‌تواند حتی آنجا را به محل فروش محصولات حرام هم تبدیل کند؟ پس حقوق شهروندی که این دولت ادعا می‌کند کجا رفته است؟
1915-----0912
* در طرح مسکن اجتماعی دولت ثبت‌نام کردیم بعد از گذشت چندین ماه اسم بنده و خیلی از آشنایان در نیامده است. مردم را سر کار گذاشته‌اند؟
محمدی از کرمانشاه
* طرح الحاق یک تبصره به ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری جهت اعمال مدرک تحصیلی کارمندان در تاریخ 29 مهرماه سال 97 به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داده شد. مجددا در تاریخ 6 بهمن سال 98 این طرح با توجه به تبصره یک ماده 100 آیین‌نامه داخلی مجلس و اولویت تصویب، به کمیسیون اجتماعی مجلس فرستاده شد تا تصمیم ‌نهایی در صحن علنی مجلس گرفته شود. اما تاخیر طولانی‌مدت باعث شد تصمیم‌گیری در مورد این طرح به مجلس یازدهم سپرده شود. از نمایندگان محترم مجلس یازدهم تقاضا داریم طرح مزبور را مجددا مطرح و در صحن مجلس به رای بگذارند.
افتخاری
* در دوره مدیریت دکتر قالیباف خیابان‌ها و کوچه‌ها توسط کارگران محترم شهرداری هر روز و یا یک روز در میان نظافت می‌شد ولی در مدیریت اصلاح‌طلبان متاسفانه گویا به ماهی یکی دو بار اکتفا می‌شود و زباله‌های زیادی در کوچه‌ها جمع می‌شود که خود موجب آلودگی است. از مسئولین امر در منطقه 14 و ناحیه اصفهانک درخواست می‌شود به این مهم توجه کنند.
فرخی
*‌ طی یک ماه اخیر علی‌رغم پیگیری‌های متعدد برای ترمیم و بهسازی بزرگراه شهید محلاتی در منطقه 14 روی پل 17 شهریور تا بیمارستان بازرگانان دست‌اندازها و چاله‌هایی ایجاد شده است. متاسفانه مسئولین شهرداری منطقه 14 تهران هیچ توجهی نمی‌کنند. چرا؟!
3949----0912
* شهرداری منطقه 14 روی چه اساسی شکل هندسی میدان سرآسیاب را تغییر داده و موجب ترافیک شدید و تصادف‌های متعدد شده است؟
9520----0912