kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

ممنوعیت ورود گردشگران به مراکز تفریحی و اقامتی چادگان

ورود گردشگران و افراد غیربومی ‌به مراکز تفریحی و اقامتی شهرستان چادگان در تعطیلات عید سعید فطر ممنوع شد.




به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان چادگان با‌ اشاره به‌ وجود دو هزار ویلای ساحلی در این شهرستان گفت: در نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان مقرر شد از ورود افراد غیربومی ‌به مراکز گردشگری و تفریحی جلوگیری شود.
عبدالهی افزود: با توجه به‌وجود سد و دریاچه بزرگ زاینده‌رود در این شهرستان و وجود شهرک‌های ویلائی با بیش از 2 هزار ویلا، مقرر شد تا شهرک‌های ویلائی و مراکز تفریحی شهرستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر تعطیل شود.
همچنان رئیس پلیس راه خوزستان از مسدود شدن ورودی استان چهارمحال و بختیاری از سمت خوزستان برای خودروهای شخصی و سواری به دلیل وضعیت شیوع کرونا خبر داد.
سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز خوزستان از نظر شیوع کرونا ویروس و پیش رو بودن تعطیلات عید فطر، برابر اعلام پلیس راه چهارمحال و بختیاری، ورودی این استان از سمت خوزستان برای خودروهای شخصی و سواری تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.
وی با بیان اینکه به احتمال زیاد این محدودیت ‌تردد تا پایان تعطیلات عید فطر خواهد بود، افزود: برای جلوگیری از سرگردانی مسافرین، مسدود بودن این ورودی اطلاع‌رسانی می‌شود.