kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۰۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

تشییع پیکرهای ۲ مادر شهید در کازرون و جهرم

پیکر مرحوم حورالنسا رضایی، مادر شهیدان حسین و داریوش اژدهاکُش از شهدای دفاع مقدس در کازرون و همچنین پیکر شادروان کبری مُسترشد، مادر شهید عبدالکریم سبحانی در جهرم تشییع و خاکسپاری شدند.



احد رضازاده، مسئول بیناد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون گفت: این بانوی فداکار در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.
در این آیین که جمعی از مردم و امام جمعه کازرون حضور داشتند، پیکر مطهر مادر این ۲ شهید سرافراز اسلام به روستای پوشیگان کازرون انتقال یافت و در بهشت‌زهرای این روستا در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید حسین اژدهاکُش، جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبان‌ماه سال ۶۱ در آب‌های جزیره خارک به شهادت رسید و دانشجوی بسیجی شهید داریوش اژدهاکُش در اسفندماه ۶۳ در منطقه سرپل ذهاب به فیض شهادت نائل آمد.
همچنین پیکر مرحومه کبری مُسترشد مادر شهید عبدالکریم سبحانی که به علت بیماری در سن ۹۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت، بر دوش مردم روزه دار جهرم تشییع شد و در گلزار شهدای فرودس این شهر در خانه ابدیش آرام گرفت.
پاسدار عبدالکریم سبحانی، بیست و هفتم مرداد سال ۶۵ در سن ۲۳ سالگی در خط پدافندی شیخ صالح در منطقه عملیاتی غرب کشور بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.