kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
مدیرعامل مترو تهران:

مسافران با اجرای طرح ترافیک از تردد با مترو در ساعات شلوغی خودداری کنند!

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران اظهار داشت: با اجرای طرح ترافیک پس از عید فطر، مسافران حتی‌المقدور نباید در ساعات پیک با مترو تردد کنند.




فرنوش نوبخت درباره آمار مسافران مترو در روزهای اخیر، به فارس گفت: طی روزهای گذشته آمار مسافران مترو به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در روز رسیده و هر چند این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بسیار کمتر است ولی به دلیل شرایط کرونایی این آمار می‌تواند در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی توسط مسافران مشکلاتی را به همراه داشته باشد.
نوبخت افزود: مسافران مترو برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا پس از اجرای طرح ترافیک تهران باید سفر خود را با مترو برنامه‌ریزی کنند و حتی‌المقدور از تردد در ساعات پیک و انجام سفرهای غیرضروری بپرهیزند چرا در این ساعات به دلیل حجم بیشتر مسافران، احتمال انتقال ویروس کرونا بسیار افزایش می‌یابد.
گفتنی است، اجرای طرح ترافیک پس از عید فطر واکنش‌های زیادی از سوی مردم و مسئولان داشته است و روز پنجشنبه سخنگوی وزارت بهداشت نیز از مخالفت این وزارتخانه با اجرای طرح ترافیک خبر داد و اعلام کرد: نظر وزیر بهداشت به صراحت این است که تا اطلاع ثانوی اجرای طرح ترافیک در هیچ کدام از شهرهای بزرگ منطقی نیست و قطعا با آن مخالف هستیم.