kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۷۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
رهبر انصارالله:

عربستان و امارات با پخش سریال‌های ضد فلسطینی در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند

رهبر انصارالله یمن در واکنش به پخش سریال‌های ضد فلسطینی در شبکه‌های تلویزیونی سعودی و اماراتی، گفت که این دو کشور در جنایات روزمره رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان سهیم هستند.


«عبدالملک بدر الدین الحوثی»پنجشنبه طی یک سخنرانی‌ به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان‌، ظلم و ستم صهیونیست‌ها در حق فلسطینیان را بزرگترین ظلم روی زمین دانست. او گفت: «خطرناک‌ترین مسائل بر انسان این است که در ظلم به ملت و امتی مشارکت داشته باشد و یا ندانسته در این ظلم دست داشته باشد. ظلم یهودی‌های صهیونیست چه‌بسا بزرگترین ستم بر روی زمین است و تا اقصی نقاط جهان از طریق نفوذ و هیمنه‌ای که بر دولت‌های بزرگ دارند، امتداد دارد».
رهبر انصارالله یمن گفت که کسانی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیلی‌ها هماهنگ می‌شوند، در صف آنها بوده و شریک آنها در ظلم و ستمشان هستند. او از مردم خواست در ارتباط با هرگونه‌اشکال حمایت از آمریکا و رژیم اسرائیل و حامیان آنها احتیاط و دقت کنند و کسانی که تلاش دارند امت اسلامی را در مواجهه با آمریکا ساکت کنند، شریک جنایت‌های این کشور هستند.
عبدالملک الحوثی به پخش سریال‌های سعودی و اماراتی که در حال ترویج عادی‌‌سازی روابط با رژیم‌اشغالگر قدس هستند،‌اشاره کرد و گفت که عربستان و امارات با این سریال‌ها مروج برقراری ارتباط با این رژیم شده‌اند و در لابه‌لای این سریال‌ها، دیدگاه دروغین ارائه کرده و در حال توهین به مردم فلسطین هستند.
از آغاز ماه مبارک رمضان، دو سریال با حمایت‌های سعودی و اماراتی به نام‌های «أم‌هارون» و «مخرج۷» از شبکه سعودی «ام‌.بی‌.سی» درحال پخش است. در این سریال‌ها، همزیستی با صهیونیست‌ها به رغم غصب فلسطین و عادی‌‌سازی روابط سیاسی با تل‌آویو و برقراری روابط اقتصادی تبلیغ می‌شود. پخش این فیلم‌ها واکنش منفی افکار عمومی در فلسطین و کشورهای عربی را در پی داشته است.