kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵

اخبار کوتاه از فوتبال



سرپرست پرسپولیس با کارهای اجرایی غریبه است
هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس این روزها ناهمگون‌تر از همیشه به نظر می‌آید. باشگاه پرسپولیس در روزهایی که با پرونده‌های شکایتی متعدد و بدهی‌های سنگین به بازیکنان و مربیان خود مواجه است، شاهد ناهمگونی عجیبی نیز در هیئت‌مدیره خود نیز شده است.استعفای محمد حسن انصاری‌فرد از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کافی بود تا اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه فعال‌تر از همیشه به نظر آمده و حضوری مستمر در ساختمان‌های این باشگاه داشته باشند.در این میان مهدی رسول پناه که به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شده در کارهای اجرایی باشگاهش، وارد نیست و خیلی از تصمیماتش را با نظر اعضای هیئت‌مدیره اتخاذ می‌‌کند.مشکل اصلی این است که اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس هر یک ساز خود را زده و اصلاً با یکدیگر همگون نیستند. در این بین افراد حاضر در باشگاه هم هر یک با یکی از اعضای هیئت‌مدیره هماهنگ هستند و کارهای خود را با نظر فرد مورد حمایت شان پیش می‌برند.در چنین شرایطی نمی‌توان انتظار داشت باشگاه پرسپولیس به آرامش رسیده و مسیر درستی را در پیش بگیرد.
قانونی برای مشخص کردن قهرمان لیگ برتر نیست
رئیس‌کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید اگر ادامه لیگ برتر به خاطر کرونا منتفی شود، هیچ قانونی برای مشخص کردن قهرمان نوشته نشده است. سهیل مهدی درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر اظهار کرد: ما ۴ فرضیه داریم و برای هر کدام برنامه‌ریزی کردیم. در تلاش هستیم با کمترین هزینه و فشار به باشگاه‌ها لیگ را ادامه بدهیم اما آخرین مرحله تصمیم ما بحث لغو بازی‌هاست. وی افزود: اگر لیگ را ادامه بدهیم باید این را در نظر داشته باشیم که برای شروع لیگ آینده باید ٧۵ روز فاصله داشته باشیم تا نقل و انتقالات انجام شود. یکی از راه‌های ما این است که با فیفا مکاتبه کنیم و این ٧۵ روزکم کنیم تا لیگ را بدون مشکل ادامه بدهیم و فصل بعد را هم آغاز کنیم. در نظر داشته باشید در شرایط فعلی فیفا و لیگ‌های مختلف برنامه‌های خود را تغییر داده‌اند و ما در این موضوع مستثنی نیستیم. فعلا منتظر هستیم که در هفته دوم فروردین ستاد ملی مبارزه با کرونا نظر خود را اعلام کند. فقط لیگ برتر نیست، لیگ یک و لیگ دو و سه داریم و نباید فراموش کنیم که تیم‌ها هزینه کرده‌اند. او در پاسخ به این سؤال که اگر برگزاری ادامه لیگ منتفی شود، آیا برای مشخص کردن قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده، قانونی وجود دارد یا خیر، گفت: در این زمینه هیچ قانونی نوشته نشده است. در این زمینه باید تابع تصمیم هیئت‌رئیسه باشیم و البته از باشگاه‌ها هم نظرخواهی انجام شود تا با خرد جمعی تصمیمی اتخاذ شود.
اقدام ارزشمند عماد رضا برای درمان بیماران کرونایی
بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان هتل خود در شهر کربلا را برای درمان بیماران کرونایی اختصاص داد.بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم ملی عراق، هتل خود در شهر کربلا را به منظور درمان بیماران کرونایی به این امر اختصاص داد.عماد رضا که سابقه حضور در باشگاه‌های سپاهان، فولاد و شاهین بوشهر را داشته و در حال حاضر سرمربی تیم نوجوانان عراق است در این خصوص گفت: با توجه به مسئولیتی که در زمینه کمک به کشور در این شرایط ویژه داریم، تصمیم گرفتیم هتل «العمده» را در اختیار مبتلایان و بیماران کرونایی قرار بدهیم تا برای درمان آنها از این مکان و امکانات موجود استفاده شود.عماد رضا پیش از این هم اقدام به خریداری و توزیع رایگان ماسک در شهر کربلا کرده بود.