kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

*‌ برادر روحانی جهادی حاج آقای مداح عزیز! بسیار متاثر شدیم که در سوگ همسر و فرزندان از دست رفته غریبانه و بی‌صدا گریستید. ما هم از فرسنگ‌ها برای شما اشک ریختیم. شما نمونه‌ای از مظلومیت روحانیت اصیل و راستین را به ملت ایران یادآوری نمودید. عزیز سفر کرده شما ان‌شاءا... با حضرت زهرا(س) همنشین باشد.
4190----0917 و 3949----0912
* ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در حالی وضعیت اضطراری علیه ایران را به مدت یک‌سال دیگر تمدید کرده که کشورش در اثر شیوع ویروس کرونا دچار وضعیت فوق‌العاده شده و مقامات رسمی آمریکا اذعان دارند که آنها در میدان مبارزه با این ویروس صدها گام‌ عقب‌تر از ما هستند.
0291----0918
* آسیب‌پذیری مدیریت آمریکا در بحران شیوع ویروس کرونا در این کشور از خط قرمز عبور کرده است،‌ اگر نمرود با پشه از پا درآمد این نمرود با ویروس کرونا از پا در خواهد آمد.
0291----0918
* خاطره مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان از جلسه امتحان فیزیک دوره دبیرستان با عنوان «خدا به ما رحم کرد» خاطره عبرت‌آموزی است. امیدواریم بعضی دولتمردان نگاه دوخته شده به غرب و آمریکا را بردارند و به داشته‌ها و توانمندی‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف توجه نمایند. در ضمن فاجعه شیوع ویروس کرونا در آمریکا و عدم توانایی دولت این کشور در مدیریت این بحران به جایی خواهد رسید که ما یعنی ایران باید کمکشان بکند.
0049----0911
*  نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مالک تلگرام که یک شبکه صهیونیستی می‌باشد تقدیر و تشکر به‌عمل آورده و او را از برادرش به خود نزدیک‌تر دانسته است. اما از این طرف وزارت ارتباطات به جای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، بیشتر پهنای باند اینترنت را به تلگرام و اینستاگرام اختصاص داده است. آیا جای تامل و تاسف ندارد؟
6158----0936
* در حالی که کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه و... بر محدودیت و کنترل فضای مجازی و بومی بودن آن تاکید دارند ولی وزیر ارتباطات به این‌گونه وظایف به بهانه‌های واهی وقعی نمی‌نهد و امنیت مردم و کشور را فدای رهاسازی این عرصه کرده است.
6043----0916
* وزارت ارتباطات برای نگه‌داشتن مردم در خانه اینترنت مجانی داده اما بعضی از پیام‌رسان‌های داخلی را با تعرفه تلگرام محاسبه می‌کند! از سوی دیگر اجازه گران شدن قیمت بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه را هم داده به‌طوری که بسته‌های اینترنتی همراه اول و ایرانسل پیشنهادی دو برابر، قیمت‌گذاری می‌شوند. چرا؟!
گروسی
* با وضعیت تجمع در بازارها، پاساژها، معابر و خیابان‌ها برای خرید آخر سال و... به جای کاستن از عمر ویروس منحوس کرونا، باید منتظر افزایش آن در کشور بود. مسئولین امر تدبیر موثرتری برای عدم حضور مردم در سطح شهرها و خلوت‌شدن فروشگاه‌ها نمایند.
8517----0918
* دولت ایتالیا برای خروج غیرضروری از منزل 200 دلار جریمه قرار داد. خوب است دولت ما نیز برای کسانی که بدون توجه به اخطارهای مسئولین بهداشت به مسافرت می‌روند جریمه‌های سنگینی قرار دهد.
4070----0918
* با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و ویروس کرونا رسانه‌ها به ویژه تلویزیون از همه مالکین بخواهند اجاره اسفندماه را نگیرند چون واقعا مستاجران واحدهای کسبی با مشکل جدی مواجه هستند.
3732----0901
* کسانی که به این طرف و آن طرف نامه درخواست کمک و رفع تحریم می‌نویسند نکند هدفشان این است که شیوع ویروس کرونا در کشور را بهانه برای تحمیل برجام جدید قرار بدهند؟ نکند خدای ناکرده کاسبان برجام دیروز به کاسبان کرونای امروز تبدیل شده‌اند!
3104----0912
* در این برهه حساس که ویروس کرونا سلامتی مردم را در معرض خطر قرار داده، آن افرادی که لوازم بهداشتی را احتکار و گرانفروشی می‌کنند خطرشان شاید از کرونا بیشتر است و باید برای آنها اقدام عاجل صورت گیرد.
1648---0915
* حتی ترامپ رذل و قاتل، از مردم خود برای شکست ویروس کرونا درخواست دعا و تضرع از درگاه خداوند می‌کند ولی عده‌ای از سلبریتی‌های داخل کشور در این ایام که باید از خداوند مدد خواست، رقاصی را ترویج می‌‌کنند!
6807----0913 و 3949---0912
* در حالی که رژیم جعلی صهیونیستی بسیاری از صهیونیست‌ها را با زبان فارسی آشنا می‌کند تا بتواند از طریق فضایی که دولت تدبیر با تلگرام و اینستاگرام تقدیمش نموده به نظام حمله کند دستگاه توئیتری وزارت امور خارجه ما فقط به زبان فارسی و انگلیسی اکتفا کرده است! چرا هیچ‌گونه صفحه‌ای به زبان عبری ندارد؟ چرا ما نباید به تغییر ذهنیت‌ها و ایجاد شکاف در ساکنان مهاجر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اقدام کنیم؟ چرا خبرگزاری دولتی ایرنا بخشی به زبان عبری ندارد؟
یک پیام
* در بعضی شهرها مسئولین تصمیم گرفتند به جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا رفت و‌ آمدها، مترو و اتوبوس‌های درون شهری برای چند روز تعطیل بکنند ولی وزارت کشور مخالفت کرده دلیل این مخالفت چیست؟ برای مردم توضیح بدهند.
5830---0915
* مدیریت دولت از استرداد پول بلیت‌های لغو شده قطار در راه‌آهن بسیار ضعیف بوده و موجب ازدحام جمعیت شده و خطر ابتلا به ویروس کرونا را بالا می‌برد.
1758---0935
* محتکرین که در این وانفسای بیماری ویروس کرونا با انبار کردن مایحتاج مردم به فکر منفعت بیشتر خویش‌اند اگر از خدا حیا نمی‌کنند حداقل از خون مقدس شهیدانی همچون سردار دل‌ها حاج قاسم حیا کنند که 41 سال برای حفظ کشور آرام و قرار نداشتند و از جان خویش گذشتند.
محمدی
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، پنج‌شنبه مورخ 1398/12/22 صفحه 2 با مضمون: «ویروس کرونا و حضور دستفروشان در مترو» ضمن تشکر از این مسافر محترم به اطلاع می‌رساند در این ایام، پرسنل مترو و پلیس مستقر در ایستگاه‌‌ها تلاش خواهند کرد تا مانع حضور دستفروشان به ایستگاه‌ها و قطارهای مترو شوند، اما واقعیت این است که برخورد با دستفروشان و یا ساماندهی این افراد و حل این مشکل، واقعا نیازمند همراهی جدی سازمان‌‌های متولی و همچنین همیاری مسافران محترم است و این شرکت بارها اعلام کرده است که به تنهایی نمی‌تواند در این خصوص اقدام نماید؛ شرکت بهره‌برداری مترو در حد توان و امکانات خود آمادگی دارد تا ان‌شاءالله این مشکل را با همکاری جدی سازمان‌‌های مربوطه و مسافران گرامی بررسی و برطرف کند. لازم به توضیح است که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در راستای رسالت خود در جهت تامین امنیت و آرامش مسافران محترم در طول سفر اقدام به پخش پیام‌های بازدارنده از طریق پیج ایستگاه‌‌ها و پخش فیلم‌های آموزشی عدم خرید از دستفروشان و کمک به متکدیان در مانیتورهای داخل ایستگاه‌ها و قطارها و نصب بنرهای آموزش شهروندی در ایستگاه‌‌ها و قطارها نموده است.»
پاسخ شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)
در پاسخ به مطلب مندرج در روز یکشنبه مورخ 98/12/11 با موضوع «راه‌اندازی ایستگاه شهید محلاتی، ضمن سپاس از شهروند محترم اعلام می‌دارد که «در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز و همچنین عبور از بحران ویروس کرونا و ثبات شرایط، پیش‌بینی می‌گردد افتتاح این ایستگاه‌ تا ابتدای تابستان سال 99، انجام پذیرد.»