kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۳۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ملت با رای به مجلس ضد استکباری یازدهم، پرچم مقاومت را برافراشته‌تر کرد و برای فتح قله‌های جدید اقتصادی، سیاسی و... با کنار زدن مدیران فرتوت برجامی و با مدیریت جهادی، قله‌های مسیر تمدن‌سازی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد تا به دنیا بگوید حاج قاسم هنوز زنده است. حاج‌ قاسم هنوز مشغول نبرد با مستکبران است و مکتب سلیمانی پابرجا و پیش‌برنده است.
0291---0918
* ملت حضور خود را در تشییع بی‌نظیر سردار دل‌ها و راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن نشان دادند ولی برای خناسان گران تمام شد لذا با شیوه‌های ماکیاولیستی و... و شایعات مربوط به بیماری کرونا تمام سعی و تلاش خود را کردند که انتخابات با سردی برگزار شود تا شاید از شکست مدعیان اصلاح‌طلبی جلوگیری کنند ولی باز هم نتوانستند و تیرشان به سنگ خورد!
2907---0912
* آری، انتخاب مردم برای مجلس یک انتخاب ضد آمریکایی بود ولی مردم یک انتخاب بزرگ دیگر هم کردند، انتخابی در جهت اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و وارد شدن به عرصه نوآوری.
7709---021
* به کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی مردم با رای قاطع به نیروهای انقلابی در انتخابات مجلس اعتماد کردند. باید هرچه زودتر آثار تحول در قوه مقننه کشور در زندگی مردم دیده شود.
9149---0910
* ان‌شاءا... مجلس انقلابی با ارائه طرح‌هایی کارشناسانه به کاهش فاصله طبقاتی، حفظ خزانه، جلوگیری از تاراج سکه و ارز، افزایش ارزش پول ملی، کاهش بیکاری، تقویت بازار مسکن مهر، کاهش اجاره‌بها، اشتغال، رونق کسب و کار و تولید و... اهتمام ویژه‌ای نماید و از سرگرم شدن به حاشیه‌سازی‌های دیگران به جد پرهیز کنند.
قنبرپور مقدم- ممقانی تبریز و میرزکی- ساوجبلاغ
* حال که مردم بعد از چند سال تجربه جدید به نیروهای انقلابی اعتماد کردند و برای نمایندگی مجلس به آنان رای داده‌اند بهترین فرصت است که برای حل مشکل گرانی مسکن و خودرو و از همه مهم‌تر برای اشتغال جوانان چاره‌ای بیندیشند.
5560---0935
* خدا را شکر می‌کنیم خداوند به نیروهای انقلابی توفیق داد به مجلس راه پیدا کنند. انتظار داریم با تلاش‌های مضاعف خود بتوانند خرابکاری‌های مدعیان اصلاح‌طلبی را جبران کرده و اداره کشور را روی ریل درست بیاورند.
8416---0939
* در یادداشت روز کیهان امروز 98/12/5 به قلم آقای محمد ایمانی مواردی از کم‌کاری‌ها و بی‌کفایتی‌های دولت که زندگی را بر مردم سخت کرده آورده شده که امیدواریم با تحولی که در مدیریت مجلس به وجود آمده توسط نمایندگان انقلابی مجلس جدید این مشکلات حل بشود و خسارت‌های وارده به کشور مرتفع گردد.
0049---0911
* قرار بود دولت و مجلس، هم کاری کنند که مردم نیازی به 45 هزار تومان یارانه نداشته نباشند و هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژها! ولی با عملکرد مجلس دهم و دولت مدعی تدبیر و امید نه چرخ اقتصاد چرخید و نه چرخ سانتریفیوژها فقط چرخ حقوق‌بگیران نجومی به خوبی چرخید! تورم تک رقمی به حدود 50 درصد و دلار 3 هزار تومانی به 14 هزار تومان رسید. قیمت بنزین به یکباره وقتی رئیس‌جمهور خواب بودند افزایش ناگهانی یافت! اجاره‌بها و مسکن 3 برابر شد. بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌ها و کارگاه‌ها تعطیل شدند، تورم و بیکاری و گرانی اوج گرفت و تمام امید و نگاه دولت به خارج دوخته شد تا معجزه کنند! ولی ملت علی‌رغم تلاش استکبار و نفوذی‌های داخلی برای برگزار نشدن انتخابات به میدان آمدند و به ندای رهبر عزیز و حکیم و خون پاک شهید عزیز حاج قاسم و همراهانشان لبیک گفتند و تیر خلاص را به غرب‌باوران و ترامپ احمق زدند!
صفرعلی همراه(خانواده شهید)
* دولتمردانی که تلاش می‌کنند سوءتدبیرها و کارنامه پر از اشتباه خود را با موضوع عدم تصویب FATF بپوشانند بدانند که این فرافکنی‌ها نتیجه نداشته و سیاست آنان برای ملت نخ‌نما شده است. پیشنهاد می‌کنم راه صداقت را در پیش گرفته و نزد مردم اعتراف به اشتباهات و خطاهای خود بکنند.
6043---0916
* این روزها شاهد تحقق وعده الهی هستیم. در دوره قبل انتخابات مجلس و خبرگان شاهد هجمه رادیوهای بیگانه و شبکه‌های لندنی به نیروهای حزب‌اللهی بودیم ولی امروز خون مقدس سردار دل‌ها، غبارها را کنار زد و مردم نیز با انتخاب نامزدهای دارای سابقه جهادی و انقلابی وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و تیر احمق‌های زمان به سنگ خورد.
قاجار دولو و طاهری
* اصلاح‌طلبان بی‌جهت نگویند رقابت نبود و ما قهر کرده بودیم! شما لیست‌های متعددی ارائه کردید ولی ملت انقلابی به لطف خدا و با همت و حرکت معنا‌دار و با الهام گرفتن از خون مقدس سردار عزیز حاج قاسم، پاسخ شما را داد. فقط نگاهی به تعداد بسیار اندک رای به نمایندگان اصلاح‌طلب فعلی هم بکنید متوجه می‌شوید.
8181---0902 و 6979---0916
* متاسفانه شاهد افزایش قیمت برخی اجناس و خوراکی‌ها و ... به شکل غیرمتعارف و کاذب هستیم. از دستگاه قضایی و بازرسان و ناظران درخواست می‌شود با کسانی که در نزدیکی عید و پایان سال، زندگی را بر مردم تلخ می‌کنند به شدت برخورد نمایید.
2012---0917
* ضمن تبریک به منتخبین مردم عرض می‌کنم به هیچ وجه گرفتار روزمرگی و غلبه احساس (اگر چه احساس گاهی لازم است) نشوید. سخن از استیضاح رئیس جمهور امروز اولویت نیست. مسئله اول تولید و اشتغال است که با راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل شده و زمین‌های حاصلخیز رها شده حاصل خواهد شد.باید اولویت اول مجلس یازدهم ضمن حل مشکل اشتغال و تولید به سمت حل مشکل مهاجرت از روستاها به شهرها نیز حرکت کند.
نیک نام
* گردانندگان اف ای‌تی‌اف بزرگترین تروریست‌های دولتی و کثیف‌ترین پولشویان بین‌المللی هستند. واقعا چرا خود را به زیر نظارت چنین تبهکارانی ببریم؟
7205---0912
* چرا به جای اعلام تعداد افراد مبتلا به کرونا ویروس، موارد مشکوک را هم اعلام می‌کنند؟ درحالی که نتیجه آزمایشات بسیاری از این موارد مشکوک منفی است؟!
3479---011
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 2 تهران
در پاسخ به مطالب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 98/11/30 «در خصوص پیام شهروند مبنی بر اجرای طرح پارک حاشیه‌ای مقابل منزل ایشان (علی‌رغم مشخص نبودن آدرس معبر درخواست‌کننده) به آگاهی می‌رساند، اجرای طرح پارک حاشیه‌ای با توجه به تراکم بافت‌های اداری- تجاری و تمرکز بالای مراکز عمده مولد و جاذب سفر و تقاضای بالای پارک‌های حاشیه‌ای در محدوده منطقه 2 از تیرماه سال جاری( علی‌رغم اظهارات غیر دقیق شهروند و اعلام بازه زمانی دو سال از شروع طرح) با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک و فناوری اطلاعات شهرداری تهران به صورت پایلوت آغاز شده است. شایان ذکر است این طرح با هدف کاهش معضلات ترافیکی ناشی از کنترل توقف طولانی مدت خودروها، افزایش جابجایی(واگردان) محل‌های پارک و کاهش تردد وسایل نقلیه سرگردان و  در نهایت کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، صوتی، بصری و... صورت پذیرفته و با بازخورد خوبی به استناد گزارش پلیس و راهور همراه بوده است.
ضمن اینکه اجرای طرح مذکور به استناد آیین‌نامه اجرایی تبصره (1) ماده (15) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی (ابلاغی از سوی معاون اول محترم ریاست‌جمهور در تاریخ 1394/11/11) و همچنین مصوبه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران (1398-1402) بوده و صرفا در سطح معابر مصوب شورای حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که قابلیت اجرای طرح را داشته‌اند صورت پذیرفته است.»