kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* این بار نوبت مردم بود که با حضور در پای صندوق‌های رای، موشک‌باران پایگاه‌های داخلی آمریکایی را رقم بزنند و خوب هم رقم زدند.
9858----0919
* به برکت‌ رسانه‌های جهادی و صادق مثل روزنامه کیهان مردم فهیم و
با‌بصیرت با انتخاب افراد اصلح به وظیفه انقلابی خود عمل کردند و بر ادامه کارهای استحاله‌شدگان نقطه پایان نهادند. ان‌شاءا... نمایندگان مجلس یازدهم عقب‌افتادگی‌های این چند سال را جبران نمایند.
8902---0914 و 2842---0910 و 7250--- 0919
*‌ حمد و ثنای الهی را به جای می‌آوریم و جبین شکر و سپاس خداوند بر خاک می‌ساییم که ملت وظیفه خود را روز جمعه انجام داد. حال نوبت نمایندگان است که به شعارها و وعده‌های خود عمل نمایند و ان‌شاءا... با اصلاحاتی که انجام می‌دهند در سال 1400 دولت درخور شأن مردم روی کار آید و گام‌های محکمی برای گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی برداشته شود.
طاهری
* دولتمردان پس از 41 سال ددمنشی و دشمنی سرسخت شیطان بزرگ با جمهوری اسلامی دیگر باید احساس کرده باشند که تا این خبیث آدم نشود ارتباط با او به ضرر این مردم و کشور است. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای فرمودند باید آنقدر قوی شد که آمریکا متوجه شود دیگر هیچ غلطی نمی‌تواند بکند این محقق نمی‌شود مگر اینکه باور کنیم که ما می‌توانیم. دل بستن به دشمن دور از تدبیر است.
6196----0915
*‌ مگر تبلیغ مستقیم یا غیرمستقیم مسئولان در انتخابات جرم نیست؟ پس چرا آقای واعظی مسئول دفتر رئیس‌جمهور به صراحت از یکی از لیست‌ها حمایت کرد.
7215---0915 و 6455----0910
* آقای زیباکلام از اصلاح‌طلبان تعریف و تمجیدهای گذشته خود از دولت آقای روحانی را کنار گذاشته و انتقاد از آقای رئیس‌جمهور و دولتش را شروع کرده است! عرض می‌کنیم چرا و با چه اهدافی ملت را به انتخاب یک دولت ناتوان و ناکارآمد واداشتید تا در مدت این هفت سال این خسارات بزرگ به کشور و مردم وارد شود.
9277----0933
* آقای عارف گفته فراکسیون امید مجلس را هماهنگ‌ترین فراکسیون سیاسی در دوره‌های دهگانه مجلس می‌داند بنده هم با نظر ایشان موافق هستم چرا که ماله‌کش دولت بوده‌اند.
6043----0916
* امیدوارم اعضای جبهه مقاومت هرگاه سفیر و وزیری از آمریکای تروریست را در کشورشان دیدند بدون فوت وقت برای انهدام خودروی او وارد عمل شوند و این اقدام را برای گرفتن انتقام خون مقدس شهیدان سردار دل‌ها حاج آقا سلیمانی و ابوالمهدی المهندس و همراهانشان انجام دهند.
2907----0912
* اوقاف و تولیت آستان‌های مقدس برای امامزادگان و بقاع متبرکه شماره حسابی افتتاح کنند تا در هر استان و شهرستان مردم بتوانند به ‌راحتی کمک‌های نقدی خود را به آن حساب‌ها واریز نمایند.
7461---0917 و 3649---0918
* دولت برای قیمت گاز مایع نرخ مشخصی اعلام نکرده و برخی از جایگاه‌های سوخت گاز مایع را تا سه برابر قیمت عرضه می‌کنند. این چه روش اداره جامعه است که هرکس هرکاری می‌خواهد
انجام می‌دهد؟
1121---0919
* طبق اعلام کانون بازنشستگان شعبه 2 سازمان تامین اجتماعی اصفهان، کلیه بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی و استفاده از مزایای آن، فقط سه ماه آذر، دی و بهمن فرصت دارند - در ماه‌های دیگر نمی‌توانند!- این موضوع موجب ناراحتی و نارضایتی بازنشستگان و تحمیل هزینه‌های زیادی برای درمان و کارهای مراجعات در مرکز پزشکی به صورت آزاد، به این قشر کم‌درآمد و سالخورده می‌شود. درخواست می‌شود امکان پذیرش ثبت‌نام بیمه تکمیلی در طول سال مهیا شود.
محمود بلیغیان - اصفهان
* 8 سال پیش مسکن مهر خود را در شهرک ابریشم مهرشهر کرج با سند تحویل گرفتم. پس از تحویل سه میلیون تومان دیگر طلبیدند که به علت ناتوانی در پرداخت در سال 97 این مبلغ به سی‌میلیون تومان رسید! با کمال تأسف علی‌رغم اینکه سند به نام من است آن را بدون نظر من به کس دیگری واگذار کرده‌اند. با توجه به سن 62 سالگی‌ام، و نداشتن هیچ ملک و این که با رانندگی تأمین معیشت می‌کنم چگونه قادر خواهم بود که صاحب مسکن شوم؟! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
صمد تسلیمیان
* پلیس راهور تهران بزرگ همه روزه تعداد زیادی خودرو را توقیف و به دورترین پارکینگ‌ها منتقل می‌نماید که برای تحویل آنها باید به ستاد ترخیص مراجعه و تصاویر کلیه اوراق هویتی مالک ارائه شود. با این همه پیشرفت و دولت الکترونیک این همه هزینه کپی اوراق چه ضرورتی دارد؟ اگر پلیس به سامانه الکترونیکی روزآمد مجهز شود هم به اجرای منویات حضرت آقا در باب اقتصاد مقاومتی کمک کرده و هم از هدر رفت میلیونها تومان هزینه اوراق و... جلوگیری می‌نماید.
0441---0912
* خودروی پرایدم را برای سرویس اولیه به تعمیرگاه شماره یک سایپا بردم. غربیلک فرمان و کاسه چراغش خراب است. گفتند قطعات فلان تولید کننده است و قابل تعویض نیست! چرا مشتری باید تاوان اشتباه تولید کننده قطعات معیوب خودرو را بدهد؟!
کاظمی
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران (مترو)
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، یکشنبه مورخ 1398/11/27 صفحه 2 با مضمون: تصاویر تبلیغاتی در ایستگاه‌های مترو، ضمن تشکر از این مسافر محترم به اطلاع می‌رساند طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تبلیغات در فضاهای مترو به سازمان زیباسازی شهر تهران واگذار شده و تمامی طرح‌ها پس از بررسی و تایید توسط آن سازمان در قطارها و ایستگاه‌های مترو نصب می‌شود.»
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران (مترو)
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، دوشنبه مورخ 1398/11/28 صفحه 2 با عنوان: ایستگاه مترو محمدیه، ضمن تشکر از این مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند درخصوص جلوگیری از ورود بارهای حجیم به ایستگاه‌های مترو، پرسنل ایستگاه‌ میدان محمدیه و سایر ایستگاه‌ها برابر دستورالعمل‌های تعیین شده اقدام می‌نمایند که به منظور بالا بردن سطح ایمنی مسافران و همچنین جلوگیری از ورود دستفروشان و بساط‌گسترها که اغلب از طرف کارکنان ایستگاه شناسایی شده‌اند، انجام می‌پذیرد. تلاش تمامی کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ارائه خدمات هرچه بهتر و بالا بردن سطح امنیت و سلامت مسافران می‌باشد.»
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران
«در پاسخ به پیام مردمی مندرج در روزنامه کیهان با موضوع نصب صداگیر در محدوده شهرداری منطقه 5 به تاریخ 98/11/20 به آگاهی می‌رساند: با توجه به آیین‌نامه موجود درخصوص نصب صداگیر در کنار بزرگراه و
بر اساس نظر معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران انجام می‌گیرد و عملا این پیشنهاد قابلیت اجرا ندارد.»