kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای رئیس‌جمهور نباید خون شهید سردار سلیمانی را برای توجیه سیاست غلط خود که سازش با دشمن است مصادره می‌کرد. هشدار شهید سلیمانی درباره برجام سه ضلعی هنوز در فضای کشور طنین‌انداز است. بازی کردن با خون شهید عاقبت بدی دارد.
6979---0916
* حضور چشمگیر و بی‌نظیر مردم بعد از گذشت 41 سال از عمر انقلاب در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در سراسر کشور دولتمردان و مسئولین را به اشتباه نیندازد. همه به عشق اسلام و رهبر و به عشق شهدای انقلاب اسلامی آمدیم و باز هم می‌آییم ولی در کنار آن از دولت و مسئولین رضایت نداریم. چرا که در حق این ملت کوتاهی کردند و باید پاسخگو باشند.
رفیعی
* آقای روحانی شما هر سال حضور میلیونی مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی را از نزدیک مشاهده می‌کنید کاش با برخورداری از چنین حمایت ملی و مردمی به اقتصاد مقاومتی توجه مضاعفی می‌کردید تا اینکه 6 سال را سرگرم مذاکره با غربی‌های بدعهد و منتظر انجام تعهدات نسیه آنان باشید.
3097---0915
* بنده یک کارگر بنا بودم که حدود 3 سال است بیکار شده‌ام. هر جا به دنبال کار گشتم موفق به پیدا کردن شغل نشدم و حالا مجبور شدم با تهیه یک وام خودرویی فرسوده خریداری کنم و مشغول مسافرکشی بشوم، خواستم خدمت رئیس‌جمهور یادآوری کنم دولت شما به ما محرومان و کارگران وعده‌های بسیاری داد که تا به امروز عملی نشده است. آیا شما طعم شرمندگی یک مرد بر خانواده‌اش را چشیده‌اید؟!
0883---031
* درود و سلام بی‌پایان خداوند بر شرف و غیرت ملت حسینی کشورمان که در برف و باران، سرما و گرما و تهدید به بمباران در زمان جنگ و... به عنوان وظیفه‌ای دینی، اخلاقی، سیاسی 41 سال است که در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه شرکت می‌کنند و آن را جزو وظیفه ذاتی خود می‌دانند و اگر گله و شکوه‌ای هم از بی‌تدبیری‌ها و کاستی‌ها دارند آن را به مدیران ربط می‌دهند نه انقلاب اسلامی. ملت حماسه ماندگار دیگری در 22 بهمن 98 خلق کرد که با اربعین سردار عزیز دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان قرین بود. خداوند هر روز بر عزت این ملت و رهبر بیفزاید و انقلاب ما را به انقلاب حضرت حجت(عج) متصل بفرماید.
8130---099 و 2846---0910 و 6960---0936
* امیدواریم آقای رئیس‌جمهور حرف مردم را در راهپیمایی خیره‌کننده روز 22 بهمن امسال شنیده باشد و به جای حاشیه‌سازی‌هایی مثل همان مضمون سخنرانی 22 بهمن برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه کاری انجام بدهد.
4897---0914
* مردم بابصیرت کشورمان با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن 98 ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام راحل(ره)، وفاداری خویش را به نظام و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند. حال نوبت مسئولین است که بدون حاشیه‌سازی به رفع مشکلات اقتصادی اهتمام ورزند و با نگاه به درون، اقتصاد مقاومتی مشکلات جامعه را باز کنند و الا مردم اعتمادی به آنان نخواهند کرد.
0811---0914
* در طول 41 سال گذشته همه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه پیشرفت مقاومت در مقابل دشمنان است ولی مدعیان اصلاحات چنبره زده بر قدرت اصرار به مذاکره و سازش دارند و جالب اینکه به رغم همه عقب‌نشینی‌هایی که کرده‌اند نتوانسته‌اند مشکلی را حل کنند.
6494---0914
* خداوند بر درجات امام راحل بیفزاید که چه بر حق فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود. همین افتخار برای سپاه بس که یک فرد سپاهی مثل شهید سلیمانی توانست به مقامی برسد که جامعه را به حرکت دربیاورد و به حق سردار دل‌ها بشود.
7345---0912
* امثال واعظی به چه دلیل و اجازه‌ای در گلستان اعلام می‌کنند آماده مذاکره‌ایم؟ مذاکره بر سر چه چیزی؟ مذاکره با کی؟ قاتل سردار دلها؟ طی این مدت هر چه داشتیم به دشمن دادید دیگر چه چیزی مانده است که می‌خواهید تحویل دشمن دهید؟ نکند بر سر موشک‌ها می‌خواهید مذاکره کنید؟
یک هم‌وطن جانباز
* ملت ایران توانسته با برپایی حکومتی بر پایه دین 41 سال مقاومت کند و پیشرفت هم بکند. امیدواریم این انقلاب به انقلاب بزرگ ولی‌الله‌الاعظم امام زمان منتهی بشود و همه شاهد قدوم مبارک آن حجت الهی باشیم.
7528---0919
* هزینه مالی برای فناوری فضایی و موشکی، عاقلانه‌ترین راه حفاظت از منافع ملی در مقابل رژیم‌های ددمنش چون شیطان بزرگ و رژیم جعلی است. جناب زیباکلام اگر صداقت دارد برود نسبت به هزینه تجاوزات نظامی کشوری که در آن تحصیل کرده انتقاد نماید.
سیدعمران الفتی
* روز یوم‌الله 22 بهمن موفق نشدم در کنار دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی شرکت کنم و در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهر آمل قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی را در تریلی‌ام بارگیری می‌کردم، احساس غرور کردم وقتی دیدم در این کارخانه، جوانان مشغول تولید قطعات خودرو بودند خواستم پیشنهاد کنم برخی مسئولانی که بیمار واردات کالا به داخل کشور هستند حتما یک بازدیدی از این کارخانه داشته باشند تا شاید تجدیدنظری در تصمیمات‌شان بکنند.
2434---0919
* با منابع و خاک حاصلخیز استان خوزستان می‌توان تا 150 میلیون جمعیت را اداره کرد. مشکل دولت و دولتی‌ها این است که نگاه خود را فقط به برجام و خارج دوخته‌اند.
2577---0914
* در اخبار آمده که ائتلاف سعودی از اعزام بیماران یمنی به خارج کشور برای مداوا و درمان جلوگیری می‌کند. داغ ننگ این جنایت جنگی تا ابد بر پیشانی این رژیم کودک‌کش خواهد ماند. آل‌سعود در آینده نزدیک محاکمه خواهند شد.
0291---0918
* مطلبی با عنوان «چاره مهار گرانی، مدیران جهادی است» به قلم مدیرمسئول آفتاب یزد پس از حدود 7 سال را باید به فال نیک گرفت و گفت چرا این قدر دیر؟! و چرا طی این مدت به انتقادهای دلسوزانی چون روزنامه وزین کیهان حمله می‌کردید؟! ان‌شاءالله که طی مدت قلیل باقیمانده بتوانید جبران کنید.
8902---0914
* مدت 3 ماه است که احساس پولدار بودن می‌کنم! چرا که دولت بنده را با حقوق دو میلیون و 700 هزار تومان از دریافت کمک‌معیشتی محروم کرده است. در ضمن به مادرم نیز که هیچ حقوق و مستمری ندارد کمک معیشت پرداخت نمی‌شود.
7448---0991
* چندین سال است که دولت متعهد می‌شود نظام همسان‌سازی حقوق را اجرا کند ولی به علت عدم نظارت مجلس، این مسئله گویا فقط برد تبلیغات انتخاباتی دارد و هیچ  اهتمامی از سوی دولت و مجلس برای یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان صورت نمی‌گیرد. چرا؟
2805---0916
* برای شرکت در انتخابات شناسنامه و کارت ملی لازم است با توجه به لزوم تعویض کارت ملی افراد و هزینه‌های زیاد تعویض آن، عده‌ای از مردم ضعیف جامعه که شوق شرکت در رای دادن را هم دارند قادر به تامین هزینه آن نیستند آیا دولت تدبیری برای این‌گونه افراد فاقد کارت ملی جدید نموده است؟!
حسینی