kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مردم ایران در سراسر میهن اسلامی با حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن واقعاً حماسه بزرگی خلق کردند. امیدواریم در ادامه این حرکت مجلس و دولت در تراز انقلاب و در تراز این حماسه باشکوه شکل بگیرد و مشکلات جامعه حل شود.
1648---0915
* به رأی اولی‌ها که ممکن است شناخت لازم از جریان‌های سیاسی کشور و نامزدهای انتخابات نداشته باشند باید کمک کرد که افراد دلسوز انقلاب، کارآمد و دارای سابقه انقلابی و مدیریت جهادی را برای مجلس انتخاب کنند و در دام تبلیغات پرفریب سیاست‌بازان نیفتند.
8712---0912
* برای قوی شدن ایران باید مجلس و دولت را قوی کرد. برای قوی شدن این دو نهاد تأثیرگذار در سرنوشت کشور باید به فکر انتخاب افراد کاردان و شجاع با مدیریت جهادی و انقلابی بود.
4897---0914
* نگرانی فعلی اکثریت هموطنان به‌ویژه قشر مستضعف جامعه از گرانی، تورم، بیکاری، رکود و فساد اقتصادی نتیجه آرایی است که خود ما در دوره‌های گذشته به صندوق‌های رأی ریخته‌ایم. برای رهایی از این وضعیت باید نحوه انتخاب خود را تغییر داده و به نامزدهای ولایتمدار، مؤمن، شجاع، پاکدست و استکبارستیز رأی بدهیم. خلاصه باید مجلس و دولت در تراز انقلاب شکل بگیرد.
لونی
* با عرض تأسف باید گفت حرف‌های دشمنان با سخنان بعضی از دولتی‌ها در خصوص انتخابات در کشور یکی است و یکدیگر را پوشش می‌دهند. چرا بعضی‌ها نمی‌خواهند بیدار شوند؟ چرا راه تفرقه و فتنه‌گری را در پیش گرفته‌اند؟
5830---0915
* افراد خائن به ملت و کشور در هر مقام و مسئولیتی که باشند باید بدون ملاحظه در موردشان افشاگری و اطلاع‌رسانی شود.
8712---0912
* موشک‌هایی که ایران در زدن پایگاه آمریکا در عین‌الاسد استفاده کرده هنوز در حال تلفات گرفتن است و این تلفات هر روز افزایش پیدا می‌کند! آمریکایی‌ها با زبان جدیدشان آخرین تلفات را 109 نفر
اعلام کرده‌اند!
6807---0913
* تنها راه به عقب راندن دشمن و به تسلیم کشاندن آن قوی شدن ایران است باید به تقویت مولفه‌های قدرت در عرصه‌های مختلف پرداخت و این کار با اتکا به الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی ممکن می‌باشد.
0291---0918
* شهادت سردار شهید سلیمانی راه را برای شناخت هرچه بیشتر همگان فراهم کرد. جبهه قاتلین سردار سلیمانی و حامیان آنها را باید شناخت و در زندگی به‌ صورت عملی از آنان برائت جست.
6406---0912
* سفیر گستاخ انگلیس که در آشوب‌های اخیر به میان اغتشاشگران آمد و اقدام به تحریک کرد گویا بعد از فرار به انگلستان مجددا به ایران بازگشته و اعلام کرده با مقام‌های ارشد کشورمان دیدارهایی داشته است. هیچ بعید نیست که در آستانه انتخابات مجلس اهداف پلیدی در دستور کار داشته باشد. باید این جاسوس مرموز زیر نظر گرفته شود.
4190---0917
* لطفا سفیر ترکیه در ایران پیام ما را به رئیس‌جمهورشان برساند که شایسته نیست شخصی مثل شما پازل شیطان بزرگ را در سوریه تکمیل کند. شما باید سوریه را در نابودی تفاله‌های گروهک‌های تکفیری مثل داعش و النصره و... یاری دهید.
نیک‌بین
* آفرین بر غیرت هنرمند واقعی و مردمی آقای شهاب حسینی که از اعماق دل از حق و حقیقت دفاع کرد. امیدوارم این روند تا انتهای زندگی‌اش تداوم یابد و از سرزنش هیچ ملامت‌گری هراس به دل راه ندهد.
9970---0938
* به علت نبود کنسولگری هند در مشهد، هزاران زائر هندی حرم امام رئوف(ع) مجبورند به‌جای مسافرت مستقیم به مشهد مقدس، ابتدا به تهران رفته و کارهای روادید خود را انجام دهند و سپس به مشهد مقدس بروند و زیارت کنند.  اگر قصد ماندن بیشتر داشته باشند باید مجددا به تهران برگردند و ویزای خود را تمدید نمایند! این کار باعث مشکلات زیادی (اعم از ترددهای بی‌مورد و تحمیل هزینه‌های مضاعف)به این زائران مستضعف و محروم هندی می‌شود و قطعا مشکلاتی را در درازمدت برای تشرف آنان به مشهد مقدس فراهم می‌آورد. لذا از مسئولین سفارت دو طرف درخواست می‌شود برای راه‌اندازی کنسولگری هند در کلانشهر مشهد مقدس
اقدام کنند.
گروسی
* معاون سیما گفته چه لزومی دارد که برنامه ثریا و جهان‌آرا هم‌زمان تولید و پخش شوند؟! چرا تا یک ماه پیش براساس نظرسنجی‌ها بیشترین مخاطب را داشت و ضروری بود ولی دیگر ضرورتی ندارد؟
عسگری
* ملاقات‌های مردمی گسترده آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی با مردم در سراسر کشور امید زیادی برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه به وجود آورده است برخلاف آن از دولت امید انجام هیچ کار مهمی وجود ندارد. چرا؟ مشکل کجاست؟
0291---0918
* حاتمی‌کیا در قلب ایران‌دوستان قرار دارد. مردم برای عده‌ای عقده‌ای که از روی حسد محبوبیت هنرمندان معتقد را برنمی‌تابند ارزشی قائل نیستند.
2274---0921
* خودروی پراید 66 میلیون تومان شده است اما خودروسازان، دولتی‌ها، سازمان حمایت از مصرف‌کننده و... هیچ‌کدام پاسخگو نیستند که چرا در طی 2 سال 40 میلیون روی قیمت پراید رفته است! امیدوارم قوه قضائيه حقوق نادیده گرفته شده مردم توسط دولتمردان را به مردم بازگرداند.
وافی - قم
* اگر سایپا قرار است خودرویی به مشتریان ندهد پس چرا همچنان ثبت‌نام و مبلغی را دریافت می‌کند؟
2860---0911
* دو ماه است که تلاش می‌کنم برای خرید خودرو از 2 خودروساز داخلی ثبت‌نام کنم اما موفق به انجام آن نشده‌ام! اما افرادی هستند که با دریافت مبالغی این کار را برای مشتریان انجام می‌دهند! چرا کسی نیست که به مردم بگوید ماجرا چیست؟
1072----021
* با سبز‌ی‌فروشی امرار معاش می‌کنم. بنویسید از دریافت یارانه معیشتی محروم شده‌ام در ضمن سهمیه بنزین نیز ندارم. چندین ماه می‌شود که مطالبات خود را پیگیری می‌کنم ولی نتیجه‌ای نداشته است چرا؟
1223---0919
* ساکنین خیابان شهید غیبی در میدان مادر شهرری به بوی بدی که توسط کارخانه روغن نباتی در آن منطقه پخش شده است، اعتراض دارند. شب‌ها بوی بدی در خیابان‌ها به مشام می‌رسد و اهالی بارها درباره فعالیت مجدد این کارخانه که تعطیل شده بود به مراجع ذی‌ربط اعتراض کرده‌اند، اگر مسئولین صدای ما ساکنین جنوب شهر تهران را شنیدند فکری به حال ما
کنند.
1898---0919
* قبض گاز به مبلغ 129/600 تومان را در تاریخ 98/10/7 پرداخت نمودم و شماره پیگیری هم دارم (018998649794) ولی مجددا در قبض جدید همان مبلغ را اعمال نموده‌اند! چرا؟
2660---0913