kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

پیکر نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران تشییع شد

پیکر آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران دیروز (چهارشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی در ساری تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان واقع در آرامگاه ملامجدالدین به خاک سپرده شد.


ساری – خبرنگار کیهان:

خاکسپاری پیکر آیت‌الله طبرسی در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری بر اساس وصیت این مرحوم صورت گرفته است.
مراسم تشییع پیکر نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان صبح دیروز از میدان شهید قاسمی شهر ساری آغاز شد.
در این مراسم مسئولان کشوری و استانی از جمله علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، علی نبیان رئیس ‌سازمان ملی زمین و مسکن، محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در استان، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران و ربیع فلاح استاندار سابق این استان حضور داشتند.
آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری روز شنبه هفته جاری در بیمارستان ساسان تهران درگذشت.
طبق برنامه و تصمیم بیت آیت‌الله طبرسی پیکر این عالم ربانی ابتدا  ۲۱ بهمن درشهرستان قم تشییع شد و روز سه شنبه به ساری انتقال یافت.
آیت‌الله طبرسی از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی‌فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت.
وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه ساری « به جهت بیماری و نبود توان جسمانی» استعفا کرده بود.