kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

ربیعی: هرگونه شایعه درباره استعفای روحانی را تا 1400 تکذیب می‌کنم

سخنگوی دولت گفت: تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ دولت در کنار مردم بوده و نگاه رو به جلو هم دارد و از این پس هم هر شایعه‌ای درباره استعفای رئیس‌جمهور را پیشاپیش تکذیب می‌کنیم.



علی ربیعی سخنگوی دولت روز گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در رابطه با خبر استعفای رئیس‌جمهور در شبکه‌های مجازی تاکید کرد: من دو روز پیش هم نوشتم و اعلام کردم که تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ دولت در کنار مردم هست و رو به آینده هم نگاه دارد. دولت به دهه جدیدی نگاه می‌کند و در مدت باقی مانده خود قطعاً دولت هست و از این به بعد هر چه شایعه‌ای در این مورد هست پیشاپیش تکذیب می‌شود. یک بار برای همیشه بگوییم پیشاپیش تکذیب می‌شود.
ربیعی در ارزیابی خود از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با بیان اینکه هیئت دولت از همه کسانی که در راهپیمایی حضور پیدا کردند تشکر می‌کند، تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن برای همه ما اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت. در کنار همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی که علیه مردم صورت می‌گرفت همچنان مردم در صحنه و در اصول اساسی هم‌نظر هستند و این برای دولت و همه ما مغتنم است. آن‌هایی که با هر گرایش و عقیده و با همه انتقاد‌هایی که وجود داشت مشارکت داشتند و این مشارکت قابل تقدیر است.
سخنگوی دولت در رابطه با بارش برف در برخی از مناطق کشور، افزود: این موضوع در دولت مطرح شد و خوشبختانه تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا راه‌های اصلی باز شود. هنوز هم مشکل وجود دارد، اما عمده راه‌های اصلی باز شده است. شاید چند راه بیشتر باقی نمانده باشد.