kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

اختتامیه جشنواره «امضای کری تضمین است» برگزار شد(اخبار ادبی و هنری)

نوزدهمین «شب طنز انقلاب اسلامی» با عنوان «نطنز» به همراه اجرای برنامه‌هایی نظیر شعرخوانی طنز، اجرای طنز و ترانه‌خوانی طنز از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی در حسینیه هنر برگزار شد.



در این مراسم ‌اشعار طنزی با موضوع رژیم پهلوی، ترامپ، سلبریتی‌ها، سینما، اختلاس و... خوانده شد.
در بخش بعدی این برنامه آیتم طنزی با عنوان «راز فنا» پخش شد. در این قسمت از برنامه، دوبله طنز نقیضه مستندهای «راز بقاء» با موضوع «چپاول بیت‌المال توسط آقازاده‌ها» اجرا شد که با استقبال بسیار خوب حاضران در سالن برگزاری برنامه روبه‌رو شد.
بخش دیگر نوزدهمین شب طنز انقلاب به اجرای موسیقی طنز با موضوع آمریکا اختصاص داشت. در این قسمت از برنامه، نوبت به شعرخوانی برگزیدگان جشنواره «امضای کری تضمین است» رسید.
در ادامه، نوبت به تقدیر از برگزیدگان هفت بخش شعر، نثر، داستان، کاریکاتور، کلیپ، اجرای طنز و پادکست جشنواره «امضای کری تضمین است» رسید. به برگزیدگان این بخش‌ها لوح تقدیر به همراه یک عدد کمپوت گلابی و یک کارت هدیه اهداء شد.
بخش بعدی نوزدهمین شب طنز انقلاب به اجرای یک برنامه نمایشی دو نفره با موضوع تقابل ایران و آمریکا اختصاص داشت که توسط دو دختر خردسال اجرا شد. نکته جالب اینکه این بخش از برنامه با اقبال و همراهی بسیار خوب و پرشور حاضران در سالن روبه‌رو شد.
قسمت دیگر برنامه بهمن‌ماه شب طنز انقلاب به پخش کلیپی در مورد شهید مدافع حرم، شهید «محمدجعفر حسینی» اختصاص داشت. در این بخش از برنامه دو دختر خانمی که برنامه نمایشی با موضوع تقابل ایران و آمریکا را اجرا کرده بودند و اجرای آنها با استقبال مردم روبه‌رو شده بود از دستان دختر شهید حسینی جوایز خود را دریافت کردند.
در انتهای برنامه نیز نوبت به اهدای جایزه به برنده سؤال مسابقه این ماه رسید که یکی از خانم‌ها به عنوان نفر برگزیده انتخاب و جایزه خود را دریافت کرد.