kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
یک مسئول خبر داد:

فضای مجازی دلیل افزایش قیمت گل در روزهای اخیر

رئیس‌اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران از افزایش 50 درصدی قیمت گل در بازار در آستانه روز مادر خبر داد و گفت: علت این افزایش قیمت، فضای مجازی است.




اکبر شاهرخی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت قیمت گل در آستانه فرار رسیدن روز مادر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز مادر، افزایش ۵۰ درصدی را در بازار گل خواهیم داشت.
وی از قیمت گل‌های پرمصرف در بازار خبر داد و گفت: انواع رز (هلندی و...) از ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، گل داوودی دسته‌ای ۲۰ هزار تومان، گل میخک ۲۰ هزار تومان، گل آلستومریا شاخه‌ای 6000 تومان، گل مریم ۱۵ هزار تومان، گل لیلیوم ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان، شب بو (درجه یک و دو) هشت تا ۱۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
رئیس‌اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در پاسخ به این پرسش که متعلقات گل هم در این روز افزایش قیمت خواهد داشت یا خیر؟ بیان کرد: بله، افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی را در بازار
خواهیم داشت.
شاهرخی به کاذب بودن این افزایش قیمت در بازار گل‌اشاره کرد و درباره دلیل گرانی گل در روزهای اخیر گفت: علت این افزایش قیمت فضای مجازی است، چرا که قیمت‌ها در این فضا چند برابر به مشتری اعلام می‌شود. هم‌اکنون بازار گل در رکود است.
شاهرخی از مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه با شماره تلفن ۸۸۷۱۹۸۷۵ تماس بگیرند. گفتنی است، وی پیش‌تر نیز در تیر ماه سال جاری از رکود در بازار گل کشور خبر داده بود که با توجه به اظهارات اخیر وی درباره وجود رکود در این بازار، متوجه می‌شویم همچنان بازار گل با مشکل رکود
دست و پنجه نرم می‌کند.