kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۱۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* راهپیمایی امسال با چهلمین روز شهادت سردار دلاور ایران اسلامی و جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز و ابومهدی المهندس همزمان است بنابراین ملت ایران نفرت خود نسبت به دولتمردان تروریست آمریکا را با فریاد مرگ بر آمریکا رساتر و کوبنده‌تر از پیش فریاد می‌زند.
0609---0915 و 3949---0912
* ملت ولایی و بابصیرت کشورمان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه به جهان نشان خواهند داد که گفتمان مقاومت به تأسی از خط امام و اطاعت از فرامین مقام ولایت امام خامنه‌ای توفنده و پرتوان به پیش می‌رود. همان گفتمانی که هزاران سرباز و سردار سال‌ها با پیروی و اطاعت از امر رهبر الهی خود شوکت شیطانی قدرت‌های استکباری و  در راس هرم آن دولت جنایتکار و تروریستی آمریکا را فرو ریختند.
نوربخش- مشهد مقدس
 * امام راحل(ره) در سال 57 فرمود من به واسطه این که مردم مرا قبول دارند دولت تعیین می‌کنم... دولت تعیین‌شد، قانون اساسی هم تدوین شد و مورد تأیید اکثریت مردم قرار گرفت. شورای محترم نگهبان مورد تأیید ملت و رهبر هم در متن قانون اساسی است. چه نیازی به رفراندوم وجود دارد؟ چرا بی‌جهت می‌خواهند مردم را به حاشیه‌ها سرگرم کنند؟ اگر مرد میدان هستند خسارت‌هایی را که در 7 سال گذشته به کشور و ملت زده‌اند جبران کنند.
زاهد و طاهری
* خطاب به گردانندگان روزنامه ایران که عدم اعتماد عمومی به مسئولین را از بیماری کرونا به سقوط هواپیما پیوند زده بنویسید، کرونای اصلی و بی‌اعتمادی عمیق در این حدود 7 سال گذشته را دولتی که شما مبلغ آن هستید به وجود آورده که با تمام کاستی‌هایی که برای ملت ایجاد کرده حتی یک‌بار شجاعانه و به‌طور رسمی از خسارت‌آفرینی‌هایش عذرخواهی نکرده است بلکه توجیه‌گرانه و طلبکارانه هم برخورد نموده است!
6043---0916
* از نیروهای ارزشی و انقلابی درخواست داریم در امر انتخابات مجلس دست از اختلاف‌های بین خود برداشته، به وحدت رسیده و یک لیست بدهند. در غیر این صورت باعث سرگردانی مردم می‌شوند.
3306---0912
* راه‌حل مشکل اقتصادی کشور نه در چشم دوختن به دست اجنبی‌ها است و نه در لفاظی و سخنرانی‌های بی‌ثمر و فریبنده بلکه عمل به اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور می‌باشد. باید اقتصاد بدون تکیه به نفت شکل بگیرد.
0291---0918
* از مردم متدین عراق درخواست می‌کنم نگذارند خون مقدس شهید ابومهدی المهندس و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی‌ها و شهدای بی‌شمار حشد‌الشعبی و دیگر گروه‌های جهادی پایمال شود. شیطان بزرگ، سیلی محکمی که از جمهوری اسلامی و همرزمان حاج قاسم و ابومهدی خورده باید بزرگ‌ترش را  از دست شما بخورد و گورش را گم کند. وجود نحس و نجس این جرثومه‌های تباهی را از کشور اهل‌بیت ریشه‌کن کنید.
فرخی
* ماجرای نجف و موارد مشابه ادامه خواهد یافت مگر اینکه ریشه فتنه‌ سوزانده شود یعنی سفارت‌‌های دولت‌های خبیث آمریکا، انگلیس و برخی همپیمان‌های منطقه‌ای‌شان گل گرفته شود.
0049---0911
* نماینده‌ای که در چهار سال گذشته در مجلس مشغول زد و بند اقتصادی برای خود و خانواده‌اش بوده یا نماینده‌ای که اقدام به وارد کردن گوشت با ارز دولتی کرده و در بازار آزاد فروخته چگونه این جسارت را می‌کند که مجددا خود را نامزد مجلس کند.؟
7345----0912
* بعضی از بازیگرها برای جلوگیری از فراموش شدنشان دست به هر اقدامی می‌زنند تا مجددا نام آنها روی آنتن برود. این بیماری روحی باید علاج بشود مسئولین امر چاره‌ای بیندیشند.
2907----0912
* مدعیان حقوق بشری چرا در برابر زندانی شدن رهبر مظلوم نیجریه با بدن مجروح و پردرد  و بدون دسترسی پزشکان به او توسط دولت نیجریه هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند؟ اگر یک صهیونیست خبیث گرفتار این مشکلات بود چه داد و فریادهایی به راه  می‌انداختند؟!
1287----0918 و 2842----0910
*  جشنواره فجر فرصتی برای به تصویر کشیدن آرمان‌های انقلاب اسلامی در قالب هنر و فیلم است و بازیگران باید با رعایت شئونات و احترام به نام مقدس فجر پا به عرصه رقابت بگذارند نباید اجازه داد برخی سلبریتی‌ها با چهره‌ها و لباس‌های زننده خاستگاه اصلی این جشنواره را زیر سوال ببرند.
0285---021
*‌همانند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، از مردم بحرین نیز همه‌پرسی انجام شود که آیا حاضرند دوباره به ایران، کشور مادری خویش برگردند یا نه. مدعیان حقوق بشر هم نظارت کنند!
0530----0912
* در اواخر دولت دهم یک عدد شامپوی داروگر خمره‌ای حدود هزار تومان بود که به علت تدبیر و امید دولت دوازدهم به بالای 6 هزار تومان رسیده است! بقیه اجناس سر هم به همین روال از چنین رشدهای چند صد درصدی بهره‌مند شده‌اند! ولی باز هم سخن از کاهش تورم می‌گویند!
6290----0915
* میدان الغدیر در منطقه 5 شهرداری شب‌ها برای عابران و رانندگان دید کافی ندارد و موجب زحمت مردم شده است. لطفا تدبیری بیندیشید.
شمسی
* با حقوق بازنشستگی دو میلیون و 500 هزار تومان از دریافت یارانه معیشتی محروم شده‌ام دلیل آن را دریافت 60 میلیون تومان وام از چند بانک مطرح کرده‌اند.
5233---0912