kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۱۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

دستگیری عامل انتشار مطالب توهین‌آمیز در اینستاگرام

رئیس پلیس فتا استان سمنان ، گفت: فردی که با استفاده از بستر شبکه‌ اجتماعی، به انتشار تصاویر خصوصی مسئول استانی به همراه متنی توهین‌آمیز در اینستاگرام اقدام کرده بود دستگیر شد.



به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حسین صادقی‌، افزود: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و مطالب توهین‌آمیز به صورت گسترده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، رسیدگی پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او اضافه کرد: متهم تصاویر خصوصی مسئول استانی را به همراه متنی توهین‌آمیز در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام منتشرمی کرد. صادقی بیان کرد: متهم با نفوذ به حریم خصوصی شاکی و دسترسی به تصاویر منتشر شده از وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به انتشار گسترده آن در فضای مجازی می کرد.
رئیس پلیس فتا استان سمنان تصریح کرد: پلیس مستندات لازم را جمع‌آوری و در نهایت این متهم سایبری را شناسایی کردند. او بیان کرد: متهم قصد فریب پلیس را داشت که در مواجه با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده، لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد. صادقی یادآور شد: پرونده به همراه متهم به مقامات قانونی ارجاع شد.