kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۰۲۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
در پیام‌های جداگانه صورت گرفت

ابراز مسرت رئیس جمهور و رئیس مجلس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز آیت‏ الله سیستانی

رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه از عمل جراحی موفقیت‏‌آمیز و دوام سلامتی آیت‌الله سیستانی ابراز مسرت کردند.

حجت الاسلام روحانی در پیامی به آیت‌الله سیستانی از تداوم سلامتی ایشان ابراز مسرت کرد و توفیقات روزافزون این مرجع تقلید را از درگاه ربوبی مسألت کرد.
در پیام حسن روحانی، رئیس جمهور به آیت‌الله سیستانی آمده است: عمل جراحی موفقیت‏ آمیز و تداوم سلامتی حضرت‏عالی موجب مسرت اینجانب و بهجت خاطر همة ارادتمندان آن مرجع گرانقدر دینی گردید. توفیقات روزافزون، سلامتی و شفای عاجل حضرت‏عالی را از درگاه ربوبی مسألت دارم.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی نسبت به عمل جراحی موفقیت‌آمیز آیت‌الله سیستانی و روند بهبودی ایشان ابراز خشنودی کرد و دوام سلامتی و توفیقات ایشان را از درگاه حق خواستار شد. به گزارش تسنیم، در این پیام آمده است: پروردگار متعال را شاکرم که در پرتو الطاف لایزالش، عمل جراحی حضرت عالی را قرین توفیق ساخت و تجدید نعمت عافیت آن مرجع عالیقدر شیعیان را مقدر فرمود تا دل‌های امت اسلام شاد و خشنود گردد و جمیع مسلمین، جویندگان معارف اهل بیت علیهم‌السلام، روحانیت معظم و حوزه‌های معزز علمیه از فیض وجود مبارک آن ملجأ شریف مستفید باشند. از درگاه حضرت حق، دوام سلامتی و توفیقات و طول عمر توأم با عزت و کرامت حضرت عالی را مسئلت می‌نمایم.