kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

حوادث کوتاه از کشور


      
      کشف مواد مخدر
بندر عباس – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع مواد مخدر خبر داد.
سرتیپ غلامرضا جعفری ، گفت: این مواد شامل720 کیلو و 423 گرم تریاک، 103گرم حشیش ، 13 گرم هروئین و 132 گرم سایر انواع مواد مخدر می‌باشد. وی با‌اشاره به اینکه در این زمینه 9 متهم دستگیر شدند، افزود: ماموران انتظامی در این رابطه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف کردند.
قاچاق گوشی تلفن همراه
رشت – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامي استان گیلان از كشف گوشي تلفن همراه قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد.
سرتیپ «عزيزاله ملكي» اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي رودبار در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز به سه دستگاه خودرو سمند كه از مسير جنوب به شمال در حال تردد بودند مشكوك شده و دستور ایست صادر کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسي از اين خودروها، سه هزار دستگاه گوشي تلفن همراه اندرويد قاچاق كشف شد افزود: در این رابطه سه متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند. به گفته سرتیپ ملکی، كارشناسان ارزش گوشي‌هاي كشف شده را 60 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.
سرقت احشام
شیراز – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامي استان فارس از شناسايي سارق احشام و كشف 244 راس احشام مسروقه به ارزش پنج ميليارد و 320 ميليون ريال در شهرستان لارستان خبر داد.
سرتیپ «رهام‌ بخش حبيبي» گفت‌: ماموران با انجام گشت زني‌هاي هدفمند و اقدامات فني و اطلاعاتي موفق شدند يكی از سارقان حرفه‌اي احشام را شناسايي و در يك اقدام ضربتي دستگير كنند.
وی افزود: متهم در بازجويي به سرقت 244 راس دام مسروقه در سطح شهرستان لارستان اعتراف كرد. حبيبي خاطر نشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد.
ناکامی قاچاقچیان
یزد- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان یزد، از کشف تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
سرتیپ «محمدرضا میرحیدری» گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از زاهدان به تهران را دارند.
وی تصریح کرد: ماموران به محل تردد قاچاقچیان در محور «انار- یزد» اعزام و با رصد دقیق اطلاعاتی خودروی «سمند» حامل این محموله را شناسایی و متوقف کردند. فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 475 کیلو تریاک کشف، دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 انفجار گاز در منزل
همدان- خبرنگار کیهان: مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ از انفجار منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در این منزل خبر داد.
داود مرادی عص، افزود: این حادثه موجب سوختگی چهار نفر شامل مرد ۲۹ و ۳۰ ساله، کودک شش ساله و خانم ۳۶ ساله در  قسمت دست، صورت و پاها شد. وی اضافه کردمصدومان توسط آمبولانس‌های اورژانس پایگاه جاده‌ای شیرین سو و هلال احمر به بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ منتقل شدند.
دستگیری قاتل
سمنان – مهر: فرمانده انتظامی سرخه از قتل یک نوجوان ۱۴ ساله در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمید مهرابی، گفت: این نوجوان 14 ‌ساله به ضرب چاقو به شدت مجروح و ضارب از محل متواری شد. وی افزود: نوجوان مجروح به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد اما تلاشها برای احیای وی فایده‌ای نداشت و وی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
با مرگ این نوجوان، تحقیقات پلیس با همکاری شاهدان عینی به شناسایی و دستگیری متهم انجامید. وی اضافه کرد: تحقیقات برای علل قتل این نوجوان ادامه دارد.