kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶

انتقاد برخی هنرمندان از نمایش تحریمی سلبریتی‌ها(اخبار ادبی و هنری)

برخی از هنرمندان با انتقاد از رفتار برخی سلبریتی‌ها در تعطیلی یا تحریم برنامه‌های فرهنگی، این رفتارها را ماهی گرفتن از آب گل‌آلود دانسته‌اند.

فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز تأکید کرده که این رفتارها فقط باعث خوشحالی ترامپ می‌شود.  کیهان کلهر، نوازنده نیز که کنسرت خودش را تعطیل نکرده، با حمله بی‌بی‌سی فارسی مواجه شد. رسانه دولتی انگلیس که از هنرمندان تحریم و تعطیل‌کننده برنامه‌های فرهنگی ابراز رضایت کرده، با انتقاد از کیهان کلهر نوشت: «آقای کلهر پیشتر کنسرت خود در شهر استانبول ترکیه را در اعتراض به حمله ترکیه به مواضع کردها در شمال سوریه لغو کرده بود،‌ اما کنسرت خود در تهران را لغو نکرده است.»
سیروان خسروی، خواننده در این باره با انتشار عکس یک آفتاب‌پرست نوشت: «نه سبز بودم، نه بنفش شدم، نه تَکرار کردم و نه سیاه می‌شوم. ‌‎ولى افسوس که هنوز هم بسیارند کسانی که دنباله‌رو سلبریتی‌هاى آفتاب‌پرستى هستند که یک روز سبزند، یک روز بنفش، یک روز عزادارند، یک روز به فلان کاندیدا «اعتقاد راسخ» دارند، روز دیگر تظاهر به فریب‌خوردگى می‌کنند، یک روز تاریخ سازند و روز دیگر
تاریخ باز. این‌ها همان‌هایى هستند که از ماهیگیرى از آب‌گل‌آلودِ هیچ حادثه‌اى نمی‌گذرند و شهوت دیده شدن‌شان تمام ناشدنى است.»