kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۸۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

دلجویی مسئولین و مدیران کشوری و استانی از خانواده شهدای سانحه هواپیما

جمعی از مسئولین ارشد کشوری و استانی ضمن دیدار با خانواده‌های شهدای سانحه سقوط هواپیما، از آنان دلجویی کردند.


  سرویس سیاسی-

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری با حضور در منزل پدر و مادر شهیدان «محمدحسین اسدی لاری» و «زینب اسدی لاری»، 2 تن از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین، ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با خانواده داغدار آنان از خداوند برای این خانواده و همه کسانی که عزیزی را در این حادثه اسفناک از دست داده‌اند، طلب صبر کرد.
محمدحسین و زینب اسدی لاری فرزندان محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت بودند که در حادثه اخیر سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین جان خود را از دست دادند.
در قم هم، آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهیدان «محمد صالحه» و همسرش «زهرا حسنی سعدی» و شهید «محمدامین بیروتی» 3 تن از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما، دیدار کردند.
آیت‌الله سعیدی در این دیدار با عرض تسلیت به خانواده این شهیدان یادآور شد: آنان نخبگانی بودند که آسمانی شدند و آنها به وسیله‌ای به شناخت تبدیل‌ شده‌اند و ان‌شاءالله به برکت حضرت زینب (س) به خانواده این داغداران صبر عنایت گردد و ان‌شاءالله جبران این آزمون خواهد شد.
در اصفهان نیز، استاندار و فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) به همراه حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با حضور در جمع خانواده «اسحاقیان» و «ابطحی» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای این حادثه، با خانواده شهدا ابراز همدردی کردند.
در همدان، نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از مسئولین استانی با حضور در منزل خانواده شهیدان «سیده زهرا نقیبی» و همسرش شهید «محمد عباسپور» و همچنین «محمدمهدی صادقی» که به همراه همسر و دختر خود، «بهاره حاج اسفندیاری» و «آنیسا صادقی» در این سانحه هوایی شهید شدند، از آنان دلجویی کردند.
در شیراز نیز استاندار فارس با خانواده «غنیمت اژدری» از شهدای سانحه هوایی هواپیمای مسافربری اوکراین دیدار کرد و گفت: «مقام این جان‌باختگان، مقام شهدا هست چرا که در راه علم‌آموزی جان خود را از دست دادند.»
همچنین در مشهد مقدس سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی با حضور در منزل خانواده شهید مشهدی در سانحه هوایی هواپیمایی با آنان دیدار کردند.
در یزد نیز آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و همچنین فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان سپاه با حضور در منزل شهید «امیرحسین قربانی» از شهدای حادثه هواپیمای بوئینگ ۷۵۲ ضمن عرض عذرخواهی از خانواده شهید با آنان ابراز همدردی و دلجویی نمودند.
علاوه ‌بر این، آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و جمعی از مسئولین ارشد این استان با خانواده شهید «مقصودلو» از دیگر شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار و از ایشان دلجویی کردند.
در استان البرز نیز آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌ همدانی، امام جمعه کرج با حضور در منزل شهید «سعیدی‌نیا» با این خانواده دیدار و از این خانواده دلجویی کرد.
امام جمعه کرج در این دیدار با ابلاغ سلام رهبری معظم انقلاب به این خانواده داغدار و تسلیت این حادثه، اظهار داشت: کل مردم را شریک غم خود بدانید.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه پیگیری دقیق این موضوع از سوی رهبری معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است،
بیان کرد: این موضوع قطعاً انجام و نتیجه آن اعلام می‌شود.