kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از ملت شریف ایران در سراسر کشور درخواست داریم تلاش کنند در این دوره از انتخابات با عبرت گرفتن از حوادث پیش‌ آمده افراد صالح و شایسته را برای گرفتن مسئولیت گزینش کنند. هرچه بکاریم همان را درو خواهیم کرد. اگر توصیه‌‌های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار بدهیم هرگز دچار مشکلات نخواهیم شد.
0811----0914
* «من التماس می‌کنم به ملت ایران، من دست ملت ایران را می‌بوسم، این غربزده‌ها را کنار بگذارید، این‌ها می‌خواهند اسلام را ببرند.» این است ناله‌پیر جماران «ره» از غربزدگان که از مردم می‌خواهند آنها را کنار بگذارند. با توجه به تجربه تلخ چهار دهه از انقلاب که خسارت‌های فراوان از این ناحیه متوجه انقلاب شده،‌ امید است انتخابی در طراز انقلاب صورت می‌گیرد.
سید طبا
* امروز روزی است که تمام کفر، جهل و عصبیت در مقابل تمام حق، علم و نور قرار گرفته است. فقط باید صبر و استقامت کرد و به پیروزی کامل در آینده نزدیک امید داشت.
9915---0914
* آقای رئیس جمهور سرانجام در سخنرانی اخیر خود در همایش ملی بیمه اعتراف کردند آمریکا سرش کلاه گذاشته چرا که اظهار داشت دیگر حاضر نیستیم سرمان کلاه برود. کاش ایشان در مواجهه با دشمن به هشدارها و توصیه‌‌های رهبری توجه می‌کردند و موجب وارد آمدن خسارت‌های سنگین به کشور و مردم نمی‌شدند.
9745---0913
* آقای رئیس‌جمهور در ماه‌های پایانی دوره ریاست جمهوری خود تازه متوجه شده آمریکا سرش کلاه گذاشته است! در حالی که اگر کسی دشمن‌شناس باشد نباید به دشمن اعتماد می‌کرد. در ضمن الان وقت انشاء ‌نیست وقت حساب است. ما مردم چه گناهی کرده‌ایم که باید به پای ساده‌‌اندیشی و خطاهای فاحش ایشان بسوزیم.
دکتر طوسی‌زاده
* برجام کلاه بزرگی بود که آمریکایی‌ها بر سر آقای رئیس‌جمهور گذاشتند. امیدواریم با این تجربه تلخی که به‌دست آمد، کلاه دیگری سر ایشان نرود.
3530----0911
* هنوز تردد در خط پر از خسارت تهران- وین‌ متوقف نشده است. آقای عراقچی این بار هم با یک بسته زیبای پر از حرف مثل  دفعات قبل به ایران بازگشت! البته این سفر اگرچه برای ملت ایران ثمری ندارد شاید برای کاسبان برجام نام خوبی داشته باشد!
دولابی
* بازدیدهای میدانی، آن هم از سوی مسئولین رده بالای دستگاه قضایی، خود یک خط‌شکنی مدیریتی و در جهت تعریف انقلابی از مدیریت است که یک مدیر نباید در سلسله مراتب اداری محبوس شود.
0291----0918
* کار دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی قابل تقدیر است اما از کنار خیانت بزرگ کسانی که دستور حراج گذاشتن ارز و سکه و خزانه کشور را دادند نباید به آسانی گذشت.
8872---0915 و 2842----0910و وحیدی
* داماد و دختر آقای رئیس جمهور با انداختن شال سفید به گردن خویش اقدام به ثبت‌نام برای نامزدی انتخابات مجلس کرده‌اند، بنویسید رنگ‌های سبز و بنفش که تبدیل به فتنه‌های خسارت‌باری شد و همه را ناراحت کرد، امیدواریم رنگ سفید علامت فتنه جدید در کشور نباشد.
5830----0915
* رژیم منفور اسرائیل اقدام به آزمایش هسته‌ای کرده شک نباید کرد که می‌خواهند با این‌کار برای ایران خط و نشان بکشند غرض اینکه مخالفان پیشرفت در تجهیزات نظامی که اظهار می‌داشتند دوره دوره گفتمان است نه موشک، حال باید پاسخگو باشند.
9462----0912
* مدت 13 ماه حق بیمه پرداخت کردم وقتی بیکار شدم نتوانستم پول بیمه بپردازم. در نتیجه تمام سابقه بیمه بنده را از بین بردند. واقعا درست می‌گویند که هرچه سنگ است برای پای‌ لنگ است.
1581----0936
* چرا شهرداری کرج فکری برای انتقال مکان مخصوص تخلیه پسماند و زباله‌ها واقع در پشت فرودگاه پیام نمی‌کند. بوی نامطبوع آن از ساکنان شهرک‌های مهرشهر و کیان‌مهر و همچنین مسکن مهر ماهدشت سلب آسایش کرده است.
4988----0930
* اگر چنانچه آزمون وکلای دادگستری که متقاضی خدمت در مناطق غیر استان تهران هستند در استان محل اقامت آنها برگزار شود جلوی رفت و آمدهای غیرضرور گرفته خواهد شد.
8495----0911
* ضمن تشکر از حذف شرط مدرک تافل زبان انگلیسی در ثبت‌نام سامانه اطلاعات استخدامی وزارت نفت که از 9/10 شروع می‌شود، درخواست می‌شود با توجه به قطع اینترنت و نیاز به مدرک ADSL (کامپیوتر) تاریخ ثبت‌نام تمدید شود تا متقاضیان بتوانند این مدرک را ارائه دهند.
شریف‌زادگان
* مسئولین و مدیران شهرداری تهران چه مشکلی با شهید و شهدا دارند که دستور داده‌اند نام شهید از سیستم صوتی اعلام خودکار نام ایستگاه‌ها در خط اتوبوس‌های پرسرعت حذف بشود.
محمدی
* اعلام شده که به حقوق فرهنگیان شاغل بین 200 تا 700 هزار تومان اضافه خواهد شد. عرض می‌کنم چرا کسی به فکر ما فرهنگیان بازنشسته با داشتن عروس و داماد و هزار مشکل نیست؟ متاسفانه در این دولت هیچ تدبیری دیده نمی‌شود.
فخرایی
* دولت اعلام کرد عمره ثبت‌نام‌کنندگان برگزار خواهد شد بنده هم در نوبت هستم ولی با جنایت‌هایی که عربستان علیه ملت مظلوم و مسلمان یمن مرتکب شده و می‌شود فکر نمی‌کنم در این شرایط ضرورتی برای این سفر زیارتی به این کشور باشد.
ارض از سمنان
*‌ چهار سال قبل برای گرفتن مجوز ساخت در 300 مترزمین در حومه شهر قهدریجان اصفهان به شهرداری شهر مراجعه کردیم پس از پرداختن وجه مربوطه اجازه ساخت دادند و با این مجوز انشعاب آب و برق هم گرفتیم. اکنون بعد از چند سال می‌گویند خانه باید خراب شود و شهردار سابق اشتباه کرده مجوز ساخت داده است.
مسعودی
* سال 98 هم رو به اتمام است و همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی هم در حد شعار باقی ماند. باید به مجلس بعدی امیدوار بود!
6038----0930
* هر روز گوشه‌ای از تخلفات در زمان تصدی این وزیر نفت رو می‌شود اخیرا نماینده اراک از فساد بزرگ و گسترده در وزارت نفت پرده برداشته است. آیا وقت آن نرسیده که این وزیر استیضاح بشود؟
0049----0911
* آیا دولتمردان ما این‌ مقدار تدبیر نداشتند که اول 55 هزار تومان کمک نقدی را به حساب خانوارها بریزند و هفته بعد از آن قیمت بنزین را افزایش بدهند؟
5364----0912
*‌ از دسترس خارج کردن پیام‌رسان‌های بیگانه کار بسیار هوشمندانه و درستی بود که باید برای همیشه این کار را کرد تا دشمنان نتوانند موج‌سواری کنند. باید به گسترش پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی اهتمام ورزید.
3949----0912
* تعدادی از نمایندگان لیست امید که استعفای نمایشی داده‌اند تا به حال برای تحقق و پیگیری مطالبات مردم چه اقدام مفیدی کرده‌اند که حالا با این استعفا بازار آشوبگران و غارتگران را می‌خواهند رونق دهند؟ ولی این نمایش مضحک هیچ بازتابی در میان مردم نداشت مردم از این وکیل‌الدوله‌ها که حالا ژست جدیدی گرفته‌اند کاملا ناامیدند.
1700---0936 و 0829----021
* مسئولین به فکر سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل گازوئیلی کشور باشند. حداقل در این مورد تدبیر به خرج بدهند و مشکل درست نکنند.
8771----0912