kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
توضیحات رحیم‌پور ازغدی درباره مشاجره لفظی با روحانی

روحانی دستور داد صوت جلسه محرمانه بماند/محتوای نشست را منتشر کنید تا معلوم شود چه کسی توهین کرد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شما می‌گویید بنده توهین کردم، خوب متن و صوت جلسه را منتشر کنید، گفت: آقای روحانی تصمیم گرفتند صوت و متن بطور کامل محرمانه و طبقه‌بندی شده بماند! صوت جلسات را منتشر کنید ببینید چه کسی توهین کرد.




حسن رحیم‌پور ازغدی درباره اخباری که پیرامون درگیری لفظی وی با حسن روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شده بود، اظهار داشت: برخی نقل‌ها درباره جلسه شورای انقلاب فرهنگی از من در فضای مجازی شد که نادرست است. بنده که حرف محرمانه‌ای نزده‌ام و درخواست دارم مطالب منتشر شود تا همه بفهمند که ما چه گفته‌ایم و آنها چه توهین‌هایی کردند. من از زمان آقای خاتمی اعلام کردم که نشست‌های شورا علنی باشد و همه نخبگان بدانند که چه می‌کنیم.
به گزارش رجانیوز، وی تصریح کرد: آقای روحانی تصمیم گرفتند صوت و متن بطور کامل محرمانه و طبقه‌بندی شده بماند! صوت جلسات را منتشر کنید ببینید چه کسی توهین کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ما که تصمیم امنیتی نمی‌گیریم و نخبگان، فرهنگیان و دانشگاهیان باید بدانند چه می‌گوییم. از همان زمان هم دوستان مخالف این بودند که محتوای جلسات منتشر شود. من با آن زمان کاری ندارم؛ ولی درخواست می‌کنم محتوای جلسات مورد مناقشه علنی منتشر شود.
رحیم‌پور ازغدی خاطرنشان کرد: شما می‌گویید بنده توهین کردم، خوب متن و صوت جلسه را منتشر کنید. آقای روحانی در جلسه گفت که من تا صبح پیگیر بودم که همه مردم راضی بودند و با اعتراض بعضی مراجع و‌ نمایندگان اوضاع پیچیده شد و اغتشاش آغاز شد.
وی تاکید کرد: بنده در جلسه گفتم که اینگونه نبوده و مسئولان دولتی از یکی دو روز قبل از اجرای طرح آمده‌اند و دروغ گفته‌اند و این باعث نارضایتی توده مردم شده ‌است. بحث بنده بنزین نبود. آقای روحانی به مقدمه در شورای انقلاب فرهنگی نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه درباره بنزین حرف زد. این صحبت‌ها جایش در دیگر شوراها بود و نه شورای انقلاب فرهنگی.