kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴

مدارس ۵ استان‌ تعطیل است

مدارس استان‌های چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، گلستان و خوزستان امروز (یکشنبه ۱۷ آذرماه) به علت برودت و سرما تعطیل شد.



 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، علاوه ‌برودت هوا جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای یکی دیگر از علل تعطیلی مدارس ذکر شده است.
مدارس چهارمحال و بختیاری یکشنبه تعطیل شد
اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی امروز در نوبت صبح تعطیل است.
مدارس استان اردبیل تعطیل شد
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: امروز‌ (یکشنبه ۱۷ آذر) به‌دلیل برودت هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی برخی بیماری‌ها در مدارس، تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعداز ظهر در سطح استان اردبیل تعطیل است.
مدارس استان قزوین تعطیل شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اوج شیوع آنفلوانزای فصلی و برای حفظ سلامت دانش‌آموزان روز یکشنبه هفدهم آذر مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در همه مناطق استان تعطیل است.
تعطیلی مدارس گلستان تا روز سه‌شنبه
گوهری‌راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در گرگان، گفت : همه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی از شیفت ظهر دیروز تا شیفت ظهر روز سه‌شنبه تعطیل اعلام شد.
تعطیلی مدارس 10 شهر خوزستان
بارندگی شدید در استان خوزستان، دیروز سبب تعطیلی مدارس 10 شهرستان شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس شهرستا‌‌ن‌های هویزه و دشت آزادگان در نوبت صبح و مدارس شهرستا‌‌ن‌های اندیکا، خرمشهر، آبادان، ایذه و کارون در دو نوبت صبح و عصر به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر بر اساس اعلام مدیریت بحران شهرستا‌‌ن‌ها دیروز تعطیل اعلام شدند.
کوروش مودت ادامه داد : مدارس نوبت عصر پیش‌دبستانی و دبستان اهواز و شهرستان شادگان و شهرستان باوی شامل شیبان و دهستان عنافچه نیز تعطیل است.