kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

ورود 500 دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزوده شدن 500دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل‌ونقل سبک خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تاکسیرانی شهر تهران، علیرضا قنادان در مراسم رونمایی از ناوگان نوسازی شده تاکسیرانی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، گفت: در تهران 27 هزار تاکسی فرسوده با سن بالای 10 سال داریم که این مسئله علاوه‌بر اثرگذاری در بحث آلودگی هوا، در شأن مردم و همچنین تاکسیرانان زحمتکش نیست.
قنادان با ‌اشاره به اینکه حرکت به سمت نوسازی آغاز شده است و از بن‌بست نوسازی خارج شده‌ایم، افزود: اختصاص تسهیلات 50 میلیون تومانی در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی است که از صندوق کارآفرینی امید به مالکان تاکسی‌های فرسوده تعلق می‌گیرد.
وی ورود تاکسی‌های نوسازی شده با همکاری شرکت‌های خصوصی را بخش دیگر حرکت به سمت نوسازی برشمرد و گفت: جنبه متفاوت این مراسم در این است که شرکت‌های سرمایه‌گذار به شکل خودرو مالک هستند و امروز شاهد به ثمر رسیدن تلاش دو ساله هستیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم این اتفاق مثبت افتاد و 370 دستگاه اُپتیما، 60 دستگاه سمند پایه گازسوز و 70 دستگاه پژو405 دوگانه‌سوز با شرایط شرکت مالکی به ناوگان تاکسیرانی اضافه و 500 دستگاه تاکسی فرسوده از شهر تهران خارج شد.