kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

احتمال بازگشت دوچرخه‌های نارنجی به سطح تهران از هفته آینده

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دوچرخه‌های نارنجی اول هفته آینده به سطح شهر بازمی‌گردد یا اینکه شرکت موظف است ودیعه شهروندان را پرداخت کند و نمی‌گذاریم خسارتی به مردم وارد شود.

محسن پورسید آقایی درباره علت حذف دوچرخه‌های ‌اشتراکی در پایتخت، به خبرگزاری فارس گفت:‌ درحال پیگیری این موضوع هستیم و حتماً اول هفته آینده این دوچرخه‌ها به سطح شهر باز می‌گردد یا اینکه شرکت موظف است ودیعه شهروندان را پرداخت کند و نمی‌گذاریم خسارتی به شهروندان وارد شود چرا که نظارت را در این راستا انجام می‌دهیم.
پورسید آقایی در مورد اینکه گفته می‌شود عدم حمایت شهرداری سبب حذف دوچرخه‌های بیدود شده است، اظهارداشت:‌ به  نظرم این موضوع بیشتر بهانه‌گیری است چرا که درخواست و نامه مکتوبی به ما ارسال نشده ولی با این وجود به طرق مختلف همچون ارائه ایستگاه‌های رایگان، انجام تبلیغ و کار حمایتی تلاش کرده‌ایم اقدامات لازم را جهت همکاری با شرکت «بیدود» انجام دهیم.
وی با تأکید بر اینکه تا این لحظه درخواست کتبی مشخصی از شرکت مربوطه نداشته‌ایم، افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه اختلافات داخلی در شرکت و عدم تفاهم میان شرکای آن، مشکل اصلی بوده است.
معاون شهردار در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت درخواست شرکت بیدود برای حمایت، کمک‌های مالی به این شرکت انجام می‌گیرد یا خیر،‌گفت‌: سیاست عمومی شهرداری تهران حمایت از بخش خصوصی در چهارچوب‌های قانونی است.