kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷

چرا معاون قهرمانی وزارت ورزش معرفی نمی‌شود؟

با وجود گذشت بیش از سه هفته از قبول استعفای محمدرضا داورزنی از پست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، هنوز جانشینی از سوی مسعود سلطانی‌فر معرفی نشده است.

233 روز تا آغاز بازی‌های المپیک 2020 توکیو به‌عنوان مهم‌ترین رویداد ورزشی دنیا باقی مانده و فدراسیون‌ها و ورزشکارانی که شانس حضور و موفقیت در این بازی‌ها را دارند، همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا بتوانند به‌عنوان نماینده ایران در سرزمین آفتاب حضور داشته باشند و خوش بدرخشند.
در مسیر موفقیت فدراسیون‌ها و ورزشکاران در سال قبل از المپیک، برخی از ارگان‌ها و نهادها نقش تأثیرگذاری در این موضوع دارند و با اقدامات و تصمیمات خود می‌توانند در این مسیر مؤثر واقع شوند. یکی از این نهادها، وزارت ورزش و جوانان است که معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در زیرمجموعه آن قرار دارد. در این معاونت حمایت‌ها و اقدامات زیادی از فدراسیون‌ها چه به‌صورت مادی و چه معنوی انجام می‌شود تا ورزشکاران بدون دغدغه راهی توکیو شوند.
این معاونت البته در حال حاضر بدون مسئول اصلی اداره می‌شود؛ چرا که معاون قبلی استعفا کرده و هنوز هم کسی جایگزین نشده است. داورزنی روز 20 آبان ماه به‌علت نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از سمت خود به‌عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعفا و نامه آن را تقدیم مسعود سلطانی‌فر کرد. قبول این استعفا از سوی وزیر ورزش فقط یک روز طول کشید. از آن روز تاکنون 22 روز گذشته و هنوز معاونت قهرمانی بدون متولی مانده است، این در حالی است که مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش 25 آبان اعلام کرد که به‌زودی معاون جدید قهرمانی وزارتخانه معرفی خواهد شد.